Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! I går gikk dokumentaren I Am Because We Are på SVT1, som handler om Madonnas arbeid i Malawi. Mens rulleteksten gikk, spilte de en nydelig sang, med litt sånn type afrikansk chanting og en kvinnelig vokalist. Jeg ville ha lasta den ned selv og sjekka rulleteksten, men jeg finner den ikke i bukta. Hadde vært fint om noen andre hadde lagt merke til den og kunne gi meg en tittel eller noe!

gidder ikke undersøke lenger en hit:

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i Viasat HD reklamen hvor han taler på stortinget til en forsamling om at ordet "HD" får ny betydning med Viasat, King kong kommer hoppende fra rådhuset i Oslo og Batman står på en høy byggning et sted i Oslo. Har sett reklamen ganske mye i det siste og spesielt da på Viasat4. Høres ut som en "Theme" sang som godt kunne har vært fra Hans Zimmer. Finner den ingen steder, vanskelig å google den siden det ikke er noe tekst i den heller. Reklamen har gått på TV i det siste siden starten av Desember vil jeg tippe.

Den forrige reklamen der de hadde Wall-E utenfor Universitetet og en redigert Independence Day-tale, brukte denne:

X-Ray Dog - Here Comes the King

http://www.youtube.com/watch?v=IQEMdYpmIkU

 

Og en redigert versjon her med mer trommer:

 

Men jeg har ikke sett den nye så jeg vet ikke om de brukte den igjen.

Lenke til kommentar

Min pappa hadde en kassett for en del år siden, ca 10 år siden.

Jeg kan fortelle om hva jeg husker i sangen

Refrenget er slik: dama som viser frem rompen sin, og noe med at alle kan se den

Husker ikke så mye, så blir vanskelig å forklare, kan helleer ikke huske hvem som synger denne.

Noen som har forslag eller vet hvem som synger denne eller vet hva sangen heter.

Lenke til kommentar

Leter etter en sang som ble spilt på radiokanalen "Radio Norge"

 

Tidspunkt: 27 des. 2009. kl. 16.42-16.45

 

Info om sangen:

 

Ingen tekst(altså ingen lyrics å søke etter)

Tydlig 80-tallsmelodi

Programledren så sangen het noe slikt som frankenstinn, frankenstein, frank eller noe lignende. Men ikke ta alt dette god fisk

Lenke til kommentar

jeg leter etter en rap låt/artist som jeg hørte i en butikk så jeg hørte desverre ikke mye, jeg vet at den er gammel..muligens fra sent 90 tallet eller tidlig 2000... og dem sier ofte :

 

Brrrra brrrrrra.... brrrrrrrrra....

 

tenker her er den eneste plassen jeg evntuelt kommer til å finne ut av det siden jeg har fint lite med ledetråer :p Men jeg tenker det ringer en bjelle hvertfall hos dem som kjenner til mye rap :)

 

Anyone???

Lenke til kommentar
jeg leter etter en rap låt/artist som jeg hørte i en butikk så jeg hørte desverre ikke mye, jeg vet at den er gammel..muligens fra sent 90 tallet eller tidlig 2000... og dem sier ofte :

 

Brrrra brrrrrra.... brrrrrrrrra....

 

tenker her er den eneste plassen jeg evntuelt kommer til å finne ut av det siden jeg har fint lite med ledetråer :p Men jeg tenker det ringer en bjelle hvertfall hos dem som kjenner til mye rap :)

 

Anyone???

 

Tror jeg veit hvem sang du tenker på, men kommer faen ikke på navnet/artisten!

 

Husker ikke noe fra teksten heller...

 

Kommer tilbake hvis jeg husker hvem sang det var! ;)

Lenke til kommentar
Leter etter en sang som ble spilt på radiokanalen "Radio Norge"

 

Tidspunkt: 27 des. 2009. kl. 16.42-16.45

 

Info om sangen:

 

Ingen tekst(altså ingen lyrics å søke etter)

Tydlig 80-tallsmelodi

Programledren så sangen het noe slikt som frankenstinn, frankenstein, frank eller noe lignende. Men ikke ta alt dette god fisk

 

Husker du hvilken sang det var? Og hvilken hastighet ble sangen spilt i (langsomt, raskt) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...