Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for "Deadliest Catch" på Viasat 4 ? :) Mener at den er ganske kjent, men aner ikke hva den heter, eller noe om teksten i sangen, bare at introen er veldig chill :D

Lurer fortsatt på denne :)

Skrevet

Lurer på en sang av xzibit alt jeg husker er fra musikk videoen, der det kjører en rekke med biler langt uti ødemarken og så er vel han inni en buss eller noe å synger.

Skrevet

Lurer så fælt hva sangen heter som spilles i dette klippet fra 1.05-1.18 og helt på slutten av klippet.

Er fra rikets røst the gathering 06

Ingen som vet?

Skrevet

Er det nokon som veitt kva songen som ofte blir brukt i nrk-reklamar heite? Det er eigentleg bbare djupe tonar i frå ein bass, men det er veldig gjenkjenneligt.

Høyrte den sist i ein reklame for Borgen eller noko sånt.

Skrevet

Lurer på en sang av xzibit alt jeg husker er fra musikk videoen, der det kjører en rekke med biler langt uti ødemarken og så er vel han inni en buss eller noe å synger.

Xzibit - Bujaka?

Skrevet

Xzibit - Bujaka?

Det stemmer :) Takker.

Skrevet (endret)

Faen as, tidenes vanskeligste spørsmål. Jeg husker bare hvordan video'en til sangen var.. var noe sånn at det var en eller to folk som gikk og sang i slow motion utafor eller foran et hus i starten av videoen. Husker jeg digga den, men klarer ikke å huske hvilken sang det var.

Endret av EvenL
Skrevet

Har lurt i flere år på hvilken låt dette egentlig har vært, så nå har jeg tatt mot til å spilt inn det jeg husker sånn ca. på gitar i håp om at noen gjenkjenner sangen.

Refrenget bruker bjeller/klokker som instrument. Kvinnelig vokalist.

Takker på forhånd :)

Innspilling:

ukjentsang.wav

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=3o7r4FZwT88

Den sangen der har en "beat" som går igjennom hele sangen. Et slags tonefall som går opp og ned. Akkuratt den "beaten", bare mye langsommere(?) har jeg hørt i en annen RnB sang eller Hip-Hop sang. Jeg har ingen aning om hva denne sangen heter, så håper om dere har hørt en som er lik! Hadde vært til stor hjelp :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...