Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester City


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjeeeeeeeeeeeeelp...

100% rødt kort på Flanno denne kampen. Ikke faen om han holder 90min mot city uten å drite seg ut minst 2 ganger.

 

Gidder ikke håpe på et laguttak engang, er helt sikker på at BR gjør det rette uansett, og alle spillerene er 110%. FYFAEN DETTE BLIR JÆVLLIG SPENNEDE!!!#£=¥#^

 

Pleier ikke å ønske skader på motstanderlaget. Men skal vi ha sjangse mot city, må ikke Joe Hart spille som han pleier mot oss. Om Flanno skal ut med rødt, må han gjerne ta Joe Hart med seg. Tror vi faktisk har større sjangse 10 mot 11, bare det er uten Joe Hart. Mulig det er bare jeg som er ekstra pesimistisk.

Lenke til kommentar

Synes det er stusselig at folk faktisk unner City og Chelsea noen trofeer som helst.

Ganske greit om City vinner fordi da får man ikke høre det. Fins jo knapt fans i Norge. Litt sånn som Chelsea i begynnelsen når de var nyrike, var jo minimalt med fans i Norge da og. Men så kom de plutselig fram vet du, helt ut av ingenting.

 

Where were you when you were shit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synes det er stusselig at folk faktisk unner City og Chelsea noen trofeer som helst.

Ganske greit om City vinner fordi da får man ikke høre det. Fins jo knapt fans i Norge. Litt sånn som Chelsea i begynnelsen når de var nyrike, var jo minimalt med fans i Norge da og. Men så kom de plutselig fram vet du, helt ut av ingenting.

 

Where were you when you were shit?

 

 

Direktøren i fimaet jeg jobber i er city-mann.

Lenke til kommentar

Jeg tror Lucas starter denne kampen faktisk. Interessant at han ble satt på topp i diamanten, han var da vel en mye mer offensiv midtbanespiller før han kom til Liverpool(?). Jeg tror ikke BR kommer til å kjøre så knallhardt offensivt her som mot de andre lagene. Og jeg håper Red Cafu har en veldig god dag på jobben!

 

Som vanlig er jeg ikke superoptimistisk forna denne kampen.

Lenke til kommentar

Benitez da han signerte Lucas: "I am looking forward to seeing him score goals for Liverpool in the future and [we] believe he has the mentality and the character you need to do well in England". Så han var tydeligvis tiltenkt en mer offensiv rolle. Selv om det ser helsprøtt ut med Gerrard i den defensive rollen, og Lucas i den offensive rollen, så kan det fort vise seg å være enda en av BRs genistreker.

Lenke til kommentar

Simon Mullock @MullockSMirror

Senior Man City source has told me club doc is "not overly concerned" by Vincent Kompany injury and he'll travel with the squad

 

Daniel Taylor ‏@DTguardian 7s

#MCFC seem pretty confident Vincent Kompany will be fine for #LFC game. He's with the squad (at hotel) despite injury in training

 

Lenke til kommentar

Det er som før nevnt kun 1 spiller som bekymrer meg hos city. Om Hart bestemmer (igjen) seg for å være en vegg på 8 yard x 8 feet, har ikke vi nubbesjangs. Utenom det burde det være noenlunde fair sjangse for oss.

Merker at det er vanskelig å glede seg over dagens kamper.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...