Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester City


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er som før nevnt kun 1 spiller som bekymrer meg hos city. Om Hart bestemmer (igjen) seg for å være en vegg på 8 yard x 8 feet, har ikke vi nubbesjangs. Utenom det burde det være noenlunde fair sjangse for oss.

Merker at det er vanskelig å glede seg over dagens kamper.

 

Hva baserer du det på? Foruten om spissene så er City bedre enn dere i alle ledd. Gerrard er på ingen måte på samme nivå som Silva. Det er ei Hendorson. City har bedre keeper, forsvar og midtbane enn dere.

Lenke til kommentar

Klart, men du snakker om enkeltkamper. Laget til Liverpool spiller ''bedre'' enn City, selv om spillerne til City er bedre i de fleste ledd enn Liverpool.

 

De har bedre spillere. Men vi har bedre lag.

 

De har bedre spillere. Dere har bedre manager.

 

Enig.

 

Jeg synes også City har et sterkt kollektiv, og en god balanse i laget. Liverpool kan finne på å slippe inn 3 mål mot Cardiff. Men allikevel vinne med 5 mål. Det er selvfølgelig en kjempegod egenskap, men med mindre man spiller mot Arsenal eller United så burde man ikke håpe på å score så mange mål, samtidig som man holder tett.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

De har bedre spillere. Men vi har bedre lag.

 

De har bedre spillere. Dere har bedre manager.

 

 

Vi har bedre meninger :D On a serious note, denne tror jeg virkelig City kommer til å ta. De er et bedre lag enn Liverpool spiller for spiller. SÅ kan vi heller håpe at Liverpool fyrer som F på dagen! Vi som holder med Liverpool, naturligvis...

Lenke til kommentar

Det er så deilig med ein manager som seier "We play at Anfield. We expect to win". 13. april 1988 slo kanskje tidenes beste Liverpool-lag Forest 5-0 på Anfield. Idag 13. april 2014 ligg alt til rette for ein liknande maktdemonstrasjon. Laget er skadefritt og i superform, City har hatt flust av småskadar på sentrale spelarar. For Liverpool er dette den største kampen på 24 år. For City er kampen berre nok ein storkamp for nonchalante verdsstjerner. Ja, inntil dei passerer skiltet og vert møtt av eit raudt hav i full storm. Game on!

Lenke til kommentar

 

Klart, men du snakker om enkeltkamper. Laget til Liverpool spiller ''bedre'' enn City, selv om spillerne til City er bedre i de fleste ledd enn Liverpool.

 

De har bedre spillere. Men vi har bedre lag.

 

De har bedre spillere. Dere har bedre manager.

 

Enig.

 

Jeg synes også City har et sterkt kollektiv, og en god balanse i laget. Liverpool kan finne på å slippe inn 3 mål mot Cardiff. Men allikevel vinne med 5 mål. Det er selvfølgelig en kjempegod egenskap, men med mindre man spiller mot Arsenal eller United så burde man ikke håpe på å score så mange mål, samtidig som man holder tett.

 

Du snakker om? Chelsea-dødaren slo jo til på brua han.

Lenke til kommentar

 

Det er som før nevnt kun 1 spiller som bekymrer meg hos city. Om Hart bestemmer (igjen) seg for å være en vegg på 8 yard x 8 feet, har ikke vi nubbesjangs. Utenom det burde det være noenlunde fair sjangse for oss.

Merker at det er vanskelig å glede seg over dagens kamper.

 

Hva baserer du det på? Foruten om spissene så er City bedre enn dere i alle ledd. Gerrard er på ingen måte på samme nivå som Silva. Det er ei Hendorson. City har bedre keeper, forsvar og midtbane enn dere.

 

 

1: Spisser pleier faktisk å være delaktigt i å skåre mål.

2: Gidder ikke mere. Ta en titt på tabelen, og legg hva du selv vil i "noenlunde fair sjangse".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...