Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester City


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uuxk9.jpg

 

 

 

Jeg tror at dette er en fornuftig lagoppstilling.

 

1) Lucas inn for Coutinho. Jeg sitter med en snikende følelse av at det å starte med vår yndige nummer 10 vil gi City litt for mye kontroll over midten. Lucas vil nok, ved siden av Gerrard, være en av våre mest tente hvis han får en plass i startelleveren, og kommer til å jage City-spillerne rundt som en rabiat hund. Frykter dog rødt kort. Dessuten en undervurdert spiller fremover på banen. Rastløs etter å vise seg VM verdig, i tillegg til fin form i de innhoppene han har fått, er i mine øyne et lovende utgangspunkt. Coutinho på benken som et offensivt triumfkort.

2) Sakho i forsvar fremfor Agger. Sakho og Skrtel fikk West Ham sitt kolossale angrep til å se pjuskete ut forrige søndag, og hvis Agger i tillegg ikke er helt 100 % ser jeg ingen grunn til å ta noen sjanser. Sakho er også streit og trygg med ballen i beina.

 

Tror likevel at Coutinho og Sterling starter. Ellers må jeg bare si at jeg ikke har gledet meg så mye til en fotballkamp på mangfoldige år. Det er umulig å tenke på annet!

Endret av Diskusjonsmumriken
Lenke til kommentar

Agger bør starte foran Sakho hvis han er klar. Har vel vært i full trening et par dager nå, og var ikke ute lenge nok til at det påvirker formen noe. West Ham var ikke vasse fremover så det er ikke grunnlag nok til å si om Sakho er klar, husk at han har vært ute i 3 måneder. Ser ingen grunn til å bryte opp partnerskapet Agger/Skrtel, som har fungert så bra nå i siste del av sesongen.

 

Vi bør også vurdere å bruke Flanagan på høyrebacken. Johnson er litt mer fleksibel, og har et bedre venstrebein.

 

Stemmer egentlig for at vi peiser på med både Coutinho og Sterling. Høyt press, maks innsats, kjør over dem. Vinn med stil. Vi har uansett mange alternativer, og blir ikke lei meg om hverken Lucas eller Allen spiller. Hvem husker vel ikke Lucas dominere Yaya Toure før skaden?

Lenke til kommentar

Håper virkelig vi slipper å møte Yaya. Han er faen meg drøy. Pellegrini har uttalt at Aguero blir klar.

 

Håper Agger blir klar. Har faktisk troen på seier her, men det blir enormt spennende. Stoler på at BR tar det riktige valget angående Coutinho/Lucas. BR er helt rå taktisk.

 

Mitt beste tips: Gerrard spiller sin beste kamp i karrieren og scorer 2/3 mål. Han kommer ikke til å gjøre en dårlig kamp så lenge trofeet han har så lyst på er innenfor "rekkevidde".

 

Er nervøs som faen. Kommer til å promille fra i kveld til mandag morgen. Skål :)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Hjeeeeeeeeeeeeelp...

100% rødt kort på Flanno denne kampen. Ikke faen om han holder 90min mot city uten å drite seg ut minst 2 ganger.

 

Gidder ikke håpe på et laguttak engang, er helt sikker på at BR gjør det rette uansett, og alle spillerene er 110%. FYFAEN DETTE BLIR JÆVLLIG SPENNEDE!!!#£=¥#^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...