Gå til innhold

Neste Assassin's Creed tar oss med til Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom mitt favorittspill i serien er ACII (falt litt av etter dette, så det er ikke en helt rettferdig konklusjon), synes jeg dette er gode nyheter. Et sted med masse liv, historie og mystikk virker forlokkende - spesielt om grafikken har gjort noen sprang. Teaseren så unektelig stemningsfull ut, men det er aldri godt å si hvordan spillet ender opp med å se ut.

Lenke til kommentar

FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE !

 

Siden du tydeligvis har så lyst til å vite hva som står i artikkelen så foreslår jeg at du bruker tiden på å lese fremfor å finne caps lock-tasten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE !

 

Kanskje du heller bør fokusere på tegnsetting og setningsoppbygging. Par skrivefeil hadde du også. Ser ut som du bare må følge litt bedre med i norsktimene, både hva angår hovedmål og sidemål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE !

KANSKJE* VERDT*

 

kan ikke fordra illitterære unge mennesker som rakker ned på nynorsk på defekt bokmål.

 

Og yay for nytt AC, kanskje jeg får tid til å gjøre ferdig 1'ern snart >_<

 

*Edit: Morrasgretten

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...