Gå til innhold

Android 4.4 KitKat rulles ut til Sony-toppmodeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hyggelig for de som har de nyeste telefonene. Hadde bare Sony brydd seg om alle som sliter med Xperia V etter 4.3 oppdateringen. Den er en katastrofe.

Min V brukte mye mer batteri de første ukene etter 4.3 oppdateringen, men nå er den tilbake på 2 dagers brukstid igjen. Riktignok har jeg måtte slette noen apper for å få nok ledig minne, plagsomt at Sony har vært gnien på minnestørrelsen på de fleste mobilene før Z-serien.

Ellers så har min fungert greit etter 9.2.A.0.295 oppdateringen.

 

Ny firmware 9.2.A.1.199 med feilfix for Xperia V ble lansert for 10 dager siden, men den er ikke klar for nedlasting for nordiske versjoner ennå.

 

Er man nysgjerrig på når ens egen firmware er tilgjengelig så finnes det software for å sjekke dette ved å bruke mobilens customization nummer (*#*#7378423#*#*) som referanse:

http://www.xperiablog.net/2014/02/20/xperia-updatechecker-tool-helps-you-check-on-that-firmware-update/

 

 

Juhu! Aner noen hvor lang tid de normalt bruker på å få nye versjoner pushet ut på nordiske versjoner?

Begynner å bli rimelig lei av at den skrur seg av i tide og utide, at lyden alltid står på høyttaler ved innkommende samtaler osv...

Lenke til kommentar

Min Sony Xperia Z1 blir oppdatert til Android Kitkat akkurat nå idag (26/03/2014). Endelig med ny program som forventning .

Kan du teste kamera gjevnlig, ta mange bilder etterhverandre osv.

Mitt kamera bruker evigheter på å starte, og kræsjer ofte.. i går tok jeg noen flotte bilder, men når jeg skulle se på dem etterpå var alle hvite -_-

Det er også mange andre ting som går tregt eller kræsjer..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...