Gå til innhold

Kamptråd - Bayern München vs Arsenal (CL)


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk ikke så misfornøyd. Mange spillere som viser seg fra en veldig bra side i dag. Vi taper mot et lag som er jævlig gode og som fortjente å vinne etter 180 minutt. De hadde rett og slett et sterkere lag. Når du kan ta av Ribery og sette på Muller sier det litt om laget.

 

Good game sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Bayern fortjent videre og alt det der, men kun jeg som har følelsen av at dette Bayern laget er oppskrytt? Selvsagt har de mer å stille med, men når de møter et sterkt lag som for eksempel PSG, Barcelona eller Real Madrid har jeg på følelsen av at de blir slått.

 

 

EDIT: Oppskrytt i sådan at de ikke er såååå gode som folk skal ha det til(allikevel fortsatt gode)

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

men når de møter et sterkt lag som for eksempel PSG, Barcelona eller Real Madrid har jeg på følelsen av at de blir slått.

Slik som i fjor?

Lenke til kommentar

Bayern fortjent videre og alt det der, men kun jeg som har følelsen av at dette Bayern laget er oppskrytt? Selvsagt har de mer å stille med, men når de møter et sterkt lag som for eksempel PSG, Barcelona eller Real Madrid har jeg på følelsen av at de blir slått.

 

Av de tre er det nok bare Real Madrid som kan yppe seg.

Lenke til kommentar

 

men når de møter et sterkt lag som for eksempel PSG, Barcelona eller Real Madrid har jeg på følelsen av at de blir slått.

Slik som i fjor?

 

Det var et helt annet lag, med en helt annen filosofi. Jeg har bare på følelsen av at om Bayern ikke presterer bedre enn ett 1-1 resultat mot et skadeplaget og average Arsenal-lag kan det bli vanskeligere mot tøffere motstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...