Gå til innhold

Kamptråd - Bayern München vs Arsenal (CL)


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting å tape her. Håper vi går ut i 100 og i hvert fall får en underholdende kamp.

 

Ønsket lag:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Rosicky - Flamini

Chambo - Özil - Cazorla

Giroud

Må si meg litt uenig i ønskene dine.

 

For det første håper jeg ikke vi starter Koscielny i denne kampen. Vermaelen spilte bra mot Everton, og burde få en kamp til. På den måten risikrer vi ikke en spiller vi er ekstremt avhengig av å ha fit resten av sesongen, samtidig som vi gir backupen vår viktig kamptrening om noe skulle skje med Koscielny.

 

For det andre håper jeg ikke Rosicky starter. La Arteta/Flamini gjøre grovarbeidet i kampen, og putt på Rosicky senere. Kan snu kampbildet hvis han kommer fra benken og begge lag begynner å bli slitne. I tillegg sliter han seg ikke ut, og er klar for Spurs-kampen.

 

Til slutt håper jeg vi starter med Sanogo. Kommer til å bli en slitekamp for spissen, og greit å la Sanogo jobbe rævva av seg i 60-70 min før vi putter på Giroud. Han var god når han kom på mot Everton, så kan håpe på en lignende effekt. Føler han kan utrette mer om han slipper å slite med to stoppere i 90 min i en kamp som dette.

 

Fab

Sagna - BFG - TV5 - Gibbs

Flamini - Arteta

Ox - Ozil - Cazorla

Sanogo

 

Hiv innpå Rosicky for Ox/Arteta, Gnabry/Podolski for Cazorla og Giroud for Sanogo.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper Bayern gruser Arsenal langt nedi støvlene, noe som jeg regner nesten med at de gjør.

Hvis du har mer enn 5 hjerneceller håper du på det stikk motsatte, at Arsenal gruser Bayern og avanserer, sånn at ditt overpresterende Liverpool har større sjanse for å ende over oss på tabellen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Frustrert over at vi knuste erkerivalen deres? Gøy å se at andre supportere begynner å skjelve over at vi kan ende trofetørken.

 

 

 

Håper Bayern gruser Arsenal langt nedi støvlene, noe som jeg regner nesten med at de gjør.

Hvis du har mer enn 5 hjerneceller håper du på det stikk motsatte, at Arsenal gruser Bayern og avanserer, sånn at ditt overpresterende Liverpool har større sjanse for å ende over oss på tabellen.

 

 

 

 

Håper Bayern gruser Arsenal langt nedi støvlene, noe som jeg regner nesten med at de gjør.

 

Skuffende at du ikke lar oss gjette denne gangen.

 

 

Det var ikke mere som skulle til før lunta ble tent, skjønner jeg... Kan kjenne lukten av svidd hud helt hit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...