Gå til innhold

[Løst] Ny upgrade av PC-Gaming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallais godtfolket!

Trenge ny upgrade, siden hovedkortet mitt synger på siste vers.

Jeg trenger 1 nytt hovedkort, 1 ny CPU og 1 nytt skjermkort.

Spiller for det meste CS GO nå for tiden mens jeg venter på Titanfall, og litt BF4 innimellom. Jeg har laget meg en liste fra komplett.no,

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1363414&su=4195418E-5F04-46D8-A85F-308E09F3DCEC

Hva synes dere? Noen forslag til forbedring til ca. samme pris tas imot med stor takknemlighet :)

Er lenge siden jeg har vært inne i PC del plukking, så er litt usikker nå :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syntes utvalget ser helt topp ut jeg. Tommel opp her. Har den CPU+HK combo selv og er veldig fornøyd.

Edit: Det eneste jeg ville kommentert er å faktisk kjøpe et rimeligere skjermkort, f.eks GTX770, rett og slett fordi du bytter det ila relativt kort tid uansett. Men hvis du er komfortabel med å bruke 4K+ på GPU er det bare å kjøre på.

Endret av Kyrre S.
Skrevet

Ja, du sier noe der ang. skjermkortet, har hatt mitt 580 nå siden januar 2011, men er på tide med et nytt. Skal se på noen 770 kort! Takk for tipset :D

Skrevet

Ja, virket ikke så dumt det :p men får se hva det blir til, prøver å få til alle bestillingene fra samme side mtp. frakt og leveringstid, men setter pris på forslaget! :D

Skrevet

Hallais godtfolket!

Trenge ny upgrade, siden hovedkortet mitt synger på siste vers.

Jeg trenger 1 nytt hovedkort, 1 ny CPU og 1 nytt skjermkort.

Spiller for det meste CS GO nå for tiden mens jeg venter på Titanfall, og litt BF4 innimellom. Jeg har laget meg en liste fra komplett.no,

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1363414&su=4195418E-5F04-46D8-A85F-308E09F3DCEC

Hva synes dere? Noen forslag til forbedring til ca. samme pris tas imot med stor takknemlighet :)

Er lenge siden jeg har vært inne i PC del plukking, så er litt usikker nå :p

Veldig bra oppsett, go for it!!

Skrevet

Ja, virket ikke så dumt det :p men får se hva det blir til, prøver å få til alle bestillingene fra samme side mtp. frakt og leveringstid, men setter pris på forslaget! :D

Dustin har fri frakt over 3000, så den prisen du betaler for det kortet er 3890,- done deal. Bare å kjøre på.

Skrevet

Dustin har fri frakt over 3000, så den prisen du betaler for det kortet er 3890,- done deal. Bare å kjøre på.

Ahh! okei, fantastisk. takk for info :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...