Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er en oppdatering på gang. Utgitt 18/7. Har ikke fått den enda.

 

http://www.sonymobile.com/no/software/phones/xperia-z2/

 

There are many improvements in this upgrade for your Xperia™, some examples are:

  • Enhanced voice call quality
  • Improved touch function and performance
  • Charging improved when battery is low
  • Overall performance and stability improved
  • And all of our latest bug fixes and improvements
Lenke til kommentar

 

Har ingen problemer under opptak av 4K. Blir ikke så veldig varm og får heller ingen feilmeldinger. Samsung S4 ble like varm da jeg hadde den. Ble ikke det problemet fikset i en softwareoppdatering?

Har ikkje fått sjekka min egen telefon då eg ikkje har fått den. Men har tråla div. forum og alle som skriv der har det problemet. Alle der sier at det er eit Hardware-problem.

 

 

Har filmet litt over 5 min i 4K uten problemer. Er vel ingen telefoner som greier å filme i flere timer i 4K pga. begrensninger i hardwaren. :)

 

Har du hatt noen Sony telefoner før? Hvis ikke så sier du at du aldri mer skal kjøpe en Sony før du i det hele tatt har prøvd Z2? :hmm: Hvorfor i det hele tatt bestilte du den da? :rofl:

Lenke til kommentar

 

 

Har ingen problemer under opptak av 4K. Blir ikke så veldig varm og får heller ingen feilmeldinger. Samsung S4 ble like varm da jeg hadde den. Ble ikke det problemet fikset i en softwareoppdatering?

Har ikkje fått sjekka min egen telefon då eg ikkje har fått den. Men har tråla div. forum og alle som skriv der har det problemet. Alle der sier at det er eit Hardware-problem.

 

 

Har filmet litt over 5 min i 4K uten problemer. Er vel ingen telefoner som greier å filme i flere timer i 4K pga. begrensninger i hardwaren. :)

 

Har du hatt noen Sony telefoner før? Hvis ikke så sier du at du aldri mer skal kjøpe en Sony før du i det hele tatt har prøvd Z2? :hmm: Hvorfor i det hele tatt bestilte du den da? :rofl:

 

Bestilte den fordet at både dinside og tek.no hadde gjeve den toppkarakter. Men dei må jo vere inkompetente sidan dei har oversett både varmeproblemet og dårleg lyd på headsett.

 

Ein annan ting eg har sett er at dinside.no sier at sony sitt androidskall er lite men det er jo berre tull ifølge utanlanske nettsteder. Sony sitt skall er jo verre ein samsung sitt. Masse tull og tøys. Nei eg har aldri vore så skuffa over ein telefon eg ikkje har prøvd før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På TVer er Sony uslåelig, men ikke her :p Men de prøver ihvertfall da.

 

Min ble varm ved vanlig kamerabruk også, men det er kanskje bare min.

Har ingen problemer med min mobil. :)

 

Vel det eneste er at kamerat slår seg av etter 5-10Min med 4K

 

Ingen sprekk. Fantastisk batterilevetid (kommer fra en SgII med oppgradert batteri) Godt kamera. Grei lyd.

 

Måtte jo teste ut hvordan den var vanntett, Når jeg dyppet den under vann, Så var jeg litt redd for at den ikke skulle lyse opp :p

 

Min er laget i Uke 24 og jeg var kanskje heldig? :)

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at smartband har blitt vesentlig dårligere? Registrerer ikke skritt i bratte trapper, ikke sykling og skrittelleren er blitt dårligere. Spesielt når man ferdes i skog og mark.

 

Z2'en min er inne på service, og er koblet til nettbrettet nå, men opplevde det med sykkel og trapp også før jeg ble fri for telefon.

Lenke til kommentar

Til dere som sliter med glatt mobil og ikke vil bruke en case som skjuler den lekre telfonen: http://www.clear-coat.com/sony-xperia-z2-screen-protector-case-skin-cover-shield.html

 

Svært enkelt å påføre, billig, rask frakt og livstidsgaranti. Jeg bruker det på både telefon og laptop, rett og slett helt ypperlig. Overflaten er svært klebrig mot de fleste underlag men fin å holde i.

Lenke til kommentar

Telefonen min er jaggu meg en jævel. Den prøver virkelig å drite meg ut når jeg har den i lomma.

 

For en liten stund siden så hadde den klart å åpne G-mail, lagt til alle ansatte på høgskolen jeg går på via fellesmail, og skrev noe lignende: "å popopopopopopopopop". Den var kun ett trykk fra å sende det.

 

En gang jeg var i garasjen og forventet at jeg var helt alene, så begynte jeg å høre en stemme. Trodde jeg var helt alene, og lurte på hvem det var som kom. Gikk ut og sjekket, mens stemmene fortsatte. Joda, lommeringing på gang.

 

Jeg har også en lockscreen-widget installert. I dag hadde telefonen klart å gå inn på innstillingene, og forsøkt å legge til en gesture-lås. Den hadde tegnet en fin strek, og var ett trykk unna å lagre det.

 

Noen andre som har opplevd at telefonen har klart å komme seg unna tastelåsen i lomma? Har på tap to wake. Har ikke opplevd slik siden jeg hadde telefon med knapper på istedenfor touch-skjerm.

Lenke til kommentar

Har oppdaga at iphone kompatible headset ikkje funkar på z2. Får ingen lyd via micen. Dette funka supert på min s4. Forstår ikkje korleis dinside.no kunne gjeve denne toppkarakter. Har jo eit bose headset som er samsungkompatibel men der micen ikkje funkar på z2. Møkkatelefon. Og sidan den er kjøpt gjennom bedrift så gjelder ikkje angrefristen.

Lenke til kommentar

Telefonen min er jaggu meg en jævel. Den prøver virkelig å drite meg ut når jeg har den i lomma.

 

For en liten stund siden så hadde den klart å åpne G-mail, lagt til alle ansatte på høgskolen jeg går på via fellesmail, og skrev noe lignende: "å popopopopopopopopop". Den var kun ett trykk fra å sende det.

 

En gang jeg var i garasjen og forventet at jeg var helt alene, så begynte jeg å høre en stemme. Trodde jeg var helt alene, og lurte på hvem det var som kom. Gikk ut og sjekket, mens stemmene fortsatte. Joda, lommeringing på gang.

 

Jeg har også en lockscreen-widget installert. I dag hadde telefonen klart å gå inn på innstillingene, og forsøkt å legge til en gesture-lås. Den hadde tegnet en fin strek, og var ett trykk unna å lagre det.

 

Noen andre som har opplevd at telefonen har klart å komme seg unna tastelåsen i lomma? Har på tap to wake. Har ikke opplevd slik siden jeg hadde telefon med knapper på istedenfor touch-skjerm.

 

Min har aldri låst seg opp i lomma. Er ikke lockscreen-widgeten som fu... opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...