Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg kjøpte en z2 for en uke siden og fikk en laget i uke 20, har ikke brukt den så mye enda men tror ikke min vil klare 3 dager selv med stamina på. Ser at skjermen bruker ca 60% av batteriet.

 

 

Z2 trenger å tilpasse seg ditt bruk. Min brukte ca 4t bare fra 90% - 100% å lade til å begynne med. Nå brukte jeg jo mobilen veldig mye første uka :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt to faktisk....solgte den første da jeg syntes ringelyder etc var idiotisk lav. Hørte aldr at noen ringte.

Nummer to ble solgt. Ble fort varm og dårlig batteti.

 

Byggekvaliteten syntes jeg var veldig bra og designet er meget bra.

Kameraet har jeg aldri syntes vært bra. Hverken z, z1, z1 compact eller z2.

 

Gått for G3 som er helt knall men mener Z2 er en bra telefon.

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar

Utrolig lavt ringevolum, meldingslyden er jo så og si borte..

 

Veldig frustrerende og dette er absolutt en ting som gjør at eg tror eg retunerer den.

 

Kamera skuffet også, føler s4`en min tar bedre bilder :(

 

Også blir det jo selvfølgelig vaaaarmt

 

EDIT:

Meget gledelig nyhet som eg tenkte eg kunne poste, den er sikkert postet før men eg føler dette kan ikkje pormoteres nok.

 

For å øke meldingslyd/ringelyd så kan du gå her :

 

You can also go into Settings > Sound > Sound effects > Sound enhancements and tap on the Settings tab to switch xLoud on.

Fungerte veldig bra for min del.
Da gjenstår bare mer utforskning på kamera delen
Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

Sweep panorama er ubrukelig sammenlignet med andre telefoner. Eneste måten det funker hos meg på er syyyyyyykt forsiktig paning, med stillestående objekter. Altså et bysentrum er umulig..

 

Men jeg får opp dette heeele tiden. Har skrudd av sånn double tap wake up for å unngå det, men hjelper lik null....

 

Heldigvis kan det av en eller annen merkelig grunn ikke ringes til ICE - kontakter. Hadde det gått, hadde jeg lommeringt 10-20 ganger daglig

post-98178-0-08132600-1405075337_thumb.jpg

Endret av steinrawr
Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over kopiering av tekst. Jeg klarer ikke å kopiere tekst som jeg skriver i meldinger, for eksempel. Jeg prøver å holde fingeren min over teksten, men det blir bare "forstørrelsesglasset". Tips?

Prøv å dobbel tapp på et ord i teksten, da skal du få mulighet til og markere og kopiere delene du ønsker.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Z2'en noen dager nå. Fornøyd så langt, men jeg har lagt merke til en svak buzzing fra venstrekanalen på øretelefonen når jeg hører på musikk/podcast. Ikke merkbart når det spilles høyt, men skikkelig irriterende ved lav volum/pause. Det skjer uansett øretelefon.

 

Noen andre her inne som har samme erfaring?

Lenke til kommentar

Da er ny telefon i hus, et par spørsmål:

 

1:

Har problemer med at jeg ikke får lov til å bruke "backspace" i Chrome på forum som baserer seg på UBB Threads, noen som har en løsning på dette?

 

2:

Er det noen mulighet for å vise en rad over notifications med hurtigtilgang til instillinger? Ønsker å måtte slippe å trykke på "Hurtiginnstillinger" etter å ha dratt ned notifications. Alle de tidligere telefonene mine har hatt dette (HTC, Samsung).

 

3:

Noen som kan anbefale et tynt og glatt cover? Har kjøpt sony sitt eget, men føler det lugger hver gang det skal opp og ned av bukselomma. Skulle gjerne også vært en form for magnetisk lås på det slik som det f.eks. er på MS surface-tabletene.

Lenke til kommentar
Da har jeg hatt min telefon i ca. 2 dager.


I dag når jeg skulle sette meg ned på jobb tok jeg ut telefonen ut av lommen for å legge den fra meg, og da sprakk glasset på baksiden. Hørte det knaste og det kom flere sprekker mens den lå på pulten. Ikke utsatt den for noe unormale belastninger disse dagene.


Sender den inn til Netonnet/Mcare i dag så får jeg se hvordan det går.


Noen som har erfaringer med lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...