Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EVGA Supernova G2 750W review

 

 

Fantastisk god PSU :)

 

I og med at det er Super Flower som har laget den, bør den faktisk være god (Super Flower Leadex platform)

 

 

@sevs:

 

Digital Impuls skal få den inn etter sommeren. 850 Watt versjonen har f.eks NetOnNet. Pris ca 900 for 750 Watt, 1100 for 850 Watt.

 

Er det CX eller CS av Corsair det er snakk om. Personlig ville jeg ikke kjøpt Corsair, med unntak av AX og AXi er det meste fra Corsair strømforsyninger av middels kvalitet. Et godt alternativ til EVGA SuperNova (650 Watt og litt dyrere) er Seasonic G-650 Watt. Den får samme poeng (9,8) hos JonnyGuru, http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story6&reid=348.

 

750 Watt holder ellers i bøtter og spann - faktisk så holder alt av kvalitet over 450 watt for en slik rigg.

Lenke til kommentar

Mente CS, nevnt i førstepost som budsjett-psuer.

 

Kjenner godt en som kan ta inn produkter fra Itegra, skal høre med han om han kan ta kontakt med de ang. G2 750w (med XR til slutt i navnet). Kanskje de får den hos Komplett? Hvem vet...

 

Tenkte at brodern skulle ha litt å gå på, både på grunn av at jeg ikke orker å høre PCen hans stå på om natten (veggene i dette huset må være laget av matpapir), samt at han kanskje vil ha Crossfire i fremtiden.

 

Siden G2 ikke er spesielt dyrere enn CS750M fra Corsair, tror jeg det blir den, og resten av delene fra Netonnet.

 

Blir det litt mye med 850w kanskje? Noen bra PSU på rundt 600-750w jeg burde finne?

 

 

F***, trykker Ctrl+S hele tiden i dag. Har sikkert 10+ versjoner av denne siden liggende på datamaskinen nå... Har hatt eksamen i dag og i går, har snart slitt ut Ctrl og S på tastaturet på skolepcen :tease:

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på G2 og denne? Hos prisguide står det NEX750G2, på boksa på bildet står det NEX750G. Denne NEX-saken har også artikkelnummer som ender på XR.

 

Hvilken er det som ikke er XR? Hvorfor bør jeg unngå den?

Jeg har den selv. Folk sier den har unstalbe rails. Ikke noe jeg kan teste eller vite da jeg ikke har kunnskap innenfor Psu, Men tror de vet hva du snakker om :=)

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på G2 og denne? Hos prisguide står det NEX750G2, på boksa på bildet står det NEX750G. Denne NEX-saken har også artikkelnummer som ender på XR.

 

Hvilken er det som ikke er XR? Hvorfor bør jeg unngå den?

 

 

Er mye skrivefeil hos nettbutikkene.

Men viss det stemmer, så er akkurat den rett.

Modellnummeret skal være: 220-G2-0750-XR

 

Modellen du ikke skal ha heter: 120-PG-0750-GR

Nå har Evga sluttet å selge denne her da, så da blir det enklere :)

 

 

 

Som du ser, så er det jo nesten ikke noe som helst forskjell på de utseende messig.

120-PG-0750-GR

 

220-G2-0750-XR

 

 

 

 

 

 

En annen ting med disse EVGA PSUene her, den som jeg anbefaler på 750 og 850W, er at du får 10års garanti!

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Seasonic nyheter:

 

G serien, her fornyer de hele serien, virker som dem ikke er fornøyde, Jonnyguru ga nå denne serien god anmeldelse. Men kommer ny strømforsyninger.

 

 

X serien, her kommer det en 1250W gull sertifikat, fornya av den som allerede er der??

 

Platinum serien, her er det på vei en 1200W platina sertifikat

 

 

Super Flower.

Dem kommer med en ny toppmodell Arctic Series. Platina sertifikat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...