Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik som jeg gjør med min hipro på 250w og hiper på 350w :new_woot:

 

Det du gjør er å koble sammen de to ps_on og jord fra begge psuene, slik at de starter samtidig. Psuenr fungerer da på en måte som flere rails, man kobler noe (f.eks skjermkort) på psu 1 og noe annet (hk, CPU og hdder) på den andre.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

 

Aaah, da er det vel bare å kjøre på ;)

 

 

Kjøp en slik ekstra dubbedings som gjør at du kan bruke begge PSUene på en gang :D

må ikke psuene være samme? :p

 

 

Nope :)

 

Husker bare ikke hva dubbedingsen heter ;)

 

 

Andrull, minhund, nizzen, marius, war???? help :D

Lenke til kommentar

Har sikkert noe med at du stadig vekk søker etter powerfull supply :p

Ser at det er mye som skjer i det siste når det gjelder strømforsyninger og system info, er det utelukkende toppmodellene som har dette eller finnes det noen Gold / Plat sertifiserte strømforsyninger med dette også som ikke koster skjorta?

Lenke til kommentar

Har sikkert noe med at du stadig vekk søker etter powerfull supply :p

Ser at det er mye som skjer i det siste når det gjelder strømforsyninger og system info, er det utelukkende toppmodellene som har dette eller finnes det noen Gold / Plat sertifiserte strømforsyninger med dette også som ikke koster skjorta?

 

Du har jo 2 stk fra Evga som etter min mening er best, litt med tanke på pris også da :)

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2551603

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2551604

 

 

 

Edit: Beste kjøp i 750 og 850W klassen :)

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Antec hcp 1300 platinium har egen kabel direkte fra psu for å koble til en lik hcp 1300 :D

 

Eller har f.eks techbay en slik kabel til å koble sammen 2 psu på 24 pin kontakten.

http://techbay.nordicshops.com/product.html/kabel-for-tilkobling-og-start-av-stromforsyning-nr-2?category_id=53

 

Kan koble den til 1000Weren også ;) Så det er nå en kjekke ting også ;)

 

 

Men så er nå 1300Weren the best of the best ;)

Lenke til kommentar

Er

 

Unødig fjas spør du meg. Alle psuer har på on, og det er standard

? Kan du forklare det nærmere..

 


Var litt feil formulert av meg. Alle psueer har mulighet for å bruke en slik en, så Antec sin proprietære kabelsak er ikke noe godt salgsargument for meg i alle fall. :) Bryr meg heller om kvalitet.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Jeg har en nokså standard gamingrigg med bla. et GTX780 og i5 4670k. Jeg har en gammel 650w fra corsair som begynner å synge på siste verset, så jeg vil skaffe meg en skikkelig PSU nå. tenker gold eller kanskje til og med platinum.

 

Jeg har ingen planer om SLI, men jeg overklokker litt. Jeg ser at EVGA Supernova G2 har blitt anbefalt her og gjør det veldig godt i JonnyGuru sin test. Er det noen tanker om dette er fullstendig overkill eller er det bare å kjøre på med denne? Bør jeg heller finne noe mindre kraftig som passer bedre?

 

Jeg har ikke noe spesielt budsjett, jeg vil bare ha en skikkelig god PSU som kan drive denne riggen og fremtidige oppgraderinger stabilt i flere år fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...