Gå til innhold

Merkelige kombinasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er halvt nederlandsk, og der spiser vi for eksempel majones med pommes frites. Ikke noe av det mest rareste, men noen synes det er rart her i Norge. Er heldigvis norsk nok så klarer meg fint med kun ketchup :p

 

Eksen til søsteren min spiste derimot tørr ris med majones, eller tørr pasta med majones. Det hørtes bare æsj ut...

Lenke til kommentar

Jeg vil si vanilje, men så er jeg kanskje litt over gjennomsnittet glad i vanilje.

 

Husker jeg fikk bakoversveis da jeg hos en kompis da jeg var liten ble servert vaniljeis med bananbiter, non-stop, sjokoladesaus og peanøtter, men fytti rakkern så godt det er.

 

Måtte faktisk spørre eksen, men nei, har ingen merkelige kombinasjoner ellers :p Har dog en kollega som aldri tenker over hva han legger på skiva i lunsjen. Han bare tar ting han har lyst på, legger det på skiva og stapper i seg. I går tror jeg vi observerte jalapeno-ost (på tube) og rekesalat toppet med ost og skinke. Denne jalapeno-osten kan visst også i følge han selv kombineres med hva som helst. Han bruker det nærmest som en erstatning for smør. Har smakt den, og jeg brakk meg da jeg prøvde den på skiva :sick:

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...