Gå til innhold

SimCitys nettkrav forsvinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Større byer kommer nok ikke...

 

 

...After months of testing, I confirm that we will not be providing bigger city sizes. The system performance challenges we encountered would mean that the vast majority of our players wouldn?t be able to load, much less play with bigger cities. We?ve tried a number of different approaches to bring performance into an acceptable range, but we just couldn?t achieve it within the confines of the engine. We?ve chosen to cease work on bigger city sizes and put that effort into continuing to evolve the core game and explore an offline mode. Some of the experiments we conducted to improve performance on bigger cities will be rolled into future updates to improve overall game performance....

 

 

http://www.simcity.com/en_US/blog/article/state-of-simcity

 

Dette er jo mye samme svada vi har fått servert angående at en offline modus ikke er mulig, så tar nok det med en meget stor klype salt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

spiller man slik spillet var designet for å spilles får man i dag en god opplevelse. jeg er fornøyd med den innsatsen ea faktisk har lagt ned i spillet for å fikse problemene som har vært og som i senere tid har oppstått. områdene kunne sikkert ha vært større, men jeg har ikke noe problem med å få bygd det jeg slik jeg stort sett vil ha det. det eneste jeg savner personlig er et verktøy for endring i landskapet.

Lenke til kommentar

spiller man slik spillet var designet for å spilles får man i dag en god opplevelse. jeg er fornøyd med den innsatsen ea faktisk har lagt ned i spillet for å fikse problemene som har vært og som i senere tid har oppstått. områdene kunne sikkert ha vært større, men jeg har ikke noe problem med å få bygd det jeg slik jeg stort sett vil ha det. det eneste jeg savner personlig er et verktøy for endring i landskapet.

 

Har selv hatt det gøy med spillet slik det er nå, men faktumet er at det fort blir kjedelig når byen er stappfull og du omtrent må rasere halve byen for å få plass til største flyplassen.

 

Det kan godt hende jeg sammenligner spillet alt for mye med sim city 4, der hadde man mega god plass og følte at man kunne lage lands området utpå siden og det liksom tok simmene 30+ min å kjøre.

 

I dette spillet føler jeg "landet" ikke kan lages, da det tar de 4 min å kjøre fra den ene siden av kartet til den andre.

 

 

Edit:

Sa sim city 3 over, men mente 4 selfølgelig. Det er nå rettet.

Endret av Sakiko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker SimCity jeg, men så et jeg jo ikke så intenst negativ som folk flest. Må være tungt å gå rundt og irritere seg over alt.

 

Om man luker vekk ugresset, blir det mer plass til matplanter. Om man er positiv til alt, så blir det aldri noe progresjon, nå sier jeg ikke at du er det. Mitt poeng er at det må være en balanse og dette forstår folk flest.

Endret av Aiven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så har ikke SimCity 4 superkomplekse simuleringer som krever massive servere heller, da.....

 

Det er ingen superkomplekse simuleringer som krever servere i det nyeste Sim City. I starten var det en person som hacket spillet. Han klarte å spille det fint uten nettforbindelse, og han bygget byer utenfor rammene. Det eneste som styres av en server er lederlistene og lagring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flott! Nå mangler de bare å fikse punktet som fikk så godt som alle til å gi opp spillet etter kun en måned. Punktet som strider med siste halvdel av selve tittelen til spillet. SimTown hadde vært mer nøyaktig.

 

Jeg har gått tilbake til citiesXL, kun fordi jeg liker store områder og at jeg kan bygge helt syke motorveisystemer med RHM 2 :D
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Om man luker vekk ugresset, blir det mer plass til matplanter. Om man er positiv til alt, så blir det aldri noe progresjon, nå sier jeg ikke at du er det. Mitt poeng er at det må være en balanse og dette forstår folk flest.

Det er vel absolutt ingen som kan mene det er noen form for balanse i dag? Aldri før har det vært en større ukultur i tilhengerskaren til mediet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...