Gå til innhold

SimCitys nettkrav forsvinn


Anbefalte innlegg

Det er vel absolutt ingen som kan mene det er noen form for balanse i dag? Aldri før har det vært en større ukultur i tilhengerskaren til mediet.

 

Neivel? Å være kritisk til forbrukerfiendtlighet er bra, det forbedrer markedet for alle. Noen synes sikkert det er enklere å være ukritisk til alt, men de er med på å føre til at spillmediet stagnerer.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Neivel? Å være kritisk til forbrukerfiendtlighet er bra, det forbedrer markedet for alle. Noen synes sikkert det er enklere å være ukritisk til alt, men de er med på å føre til at spillmediet stagnerer.

 

AtW

Vær så snill, vi vet begge at det ikke er det det handler om. Når folk klikker i vinkel av at Titanfall har 6v6 kamper, eller at BF4 har en solokampanje, så sier det seg selv at det handler om noe annet enn et kritisk syn på forbrukerfiendtlighet.

 

Det er renspikkhet har som foregår på Internett i dag, og det smitter over også i det daglige liv. Det er liksom blitt kult å være negativ og rappkjeftet. Jeg synes det er trist og frustrerende å oppleve det, ettersom det forsøpler en hver diskusjon man deltar i.

 

Jeg vet du aldri kommer til å være enig i det, for du er en av de jeg snakker om. Nå, angrip, du vet du må det.

Lenke til kommentar

Vær så snill, vi vet begge at det ikke er det det handler om. Når folk klikker i vinkel av at Titanfall har 6v6 kamper, eller at BF4 har en solokampanje, så sier det seg selv at det handler om noe annet enn et kritisk syn på forbrukerfiendtlighet.

 

Det er renspikkhet har som foregår på Internett i dag, og det smitter over også i det daglige liv. Det er liksom blitt kult å være negativ og rappkjeftet. Jeg synes det er trist og frustrerende å oppleve det, ettersom det forsøpler en hver diskusjon man deltar i.

 

Jeg vet du aldri kommer til å være enig i det, for du er en av de jeg snakker om. Nå, angrip, du vet du må det.

Jeg kjenner ikke til de to eksemplene du prater om. Renspikkhet må være et dialektord eller noe som jeg aldri har hørt før. Hvordan vil du ha det da, siden du klager på hvordan det er nå?

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Vær så snill, vi vet begge at det ikke er det det handler om. Når folk klikker i vinkel av at Titanfall har 6v6 kamper, eller at BF4 har en solokampanje, så sier det seg selv at det handler om noe annet enn et kritisk syn på forbrukerfiendtlighet.

 

Det er renspikkhet har som foregår på Internett i dag, og det smitter over også i det daglige liv. Det er liksom blitt kult å være negativ og rappkjeftet. Jeg synes det er trist og frustrerende å oppleve det, ettersom det forsøpler en hver diskusjon man deltar i.

 

Jeg vet du aldri kommer til å være enig i det, for du er en av de jeg snakker om. Nå, angrip, du vet du må det.

 

Var det ikke sim city vi snakket om her? Det er alltid eksempler på reaksjoner som ikke passer til hvor negativt ting er, men du kommer jo å klager over at folk klager uansett om folk sine negative innspill er passende eller ikke, ikke bare når det er "ekstrem negativitet"

 

Ellers så kan det jo hende noe av tristheten og frustrasjonen kommer av at du tilsynelatende ser på det at noen er uenig med deg som ett angrep.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ellers så kan det jo hende noe av tristheten og frustrasjonen kommer av at du tilsynelatende ser på det at noen er uenig med deg som ett angrep.

 

AtW

Overhodet ikke. Mener det er viktigere ting å fokusere hatet sitt på enn folk som har et ærlig levebrød og lager underholdningsprodukter. Blir veldig rart når folk blir direkte sint over ting som dette. Sinnemestringskurs kan være en idé. Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Overhodet ikke. Mener det er viktigere ting å fokusere hatet sitt på enn folk som har et ærlig levebrød og lager underholdningsprodukter. Blir veldig rart når folk blir direkte sint over ting som dette. Sinnemestringskurs kan være en idé.

 

Hvem er det som blir direkte sinte? Igjen så begynner du med å kritisere folk i selve tråden, så setter du opp masse stråmenn som ikke gjelder for folk i tråden.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvem er det som blir direkte sinte? Igjen så begynner du med å kritisere folk i selve tråden, så setter du opp masse stråmenn som ikke gjelder for folk i tråden.

 

AtW

Jeg blir ikke sint. Uttaler meg på det grunnlag av at jeg har diskutert med deg mer enn en gang her inne, og aldri fordi jeg har vært uenig med ros du har gitt et spill, for det har jeg aldri opplevd. Vil du si deg uenig i at du er pessimistisk og negativ fyr her inne?

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke sint. Uttaler meg på det grunnlag av at jeg har diskutert med deg mer enn en gang her inne, og aldri fordi jeg har vært uenig med ros du har gitt et spill, for det har jeg aldri opplevd. Vil du si deg uenig i at du er pessimistisk og negativ fyr her inne?

 

Nei, men du påstår at det er folk som blir direkte sinte over dette, og trenger sinnemestring, hvem konkret er det du sikter til?

 

Så det er på grunnlag med tidligere diskusjoner med meg du mener noen blir sinte, eller klikker i vinkel over at titanfall har 6v6-kamper, eller bf4 har solo-mode? Er det det du snakker om, eller noe annet?

 

Jeg oppfatter meg ikke som spesielt pessimistisk, men jeg er relativt negativt til endel av vissvasset spillprodusenter finner på "rundt" spillene sine som bare bidrar til å gi oss en dårligere opplevelse ja.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke sint. Uttaler meg på det grunnlag av at jeg har diskutert med deg mer enn en gang her inne, og aldri fordi jeg har vært uenig med ros du har gitt et spill, for det har jeg aldri opplevd. Vil du si deg uenig i at du er pessimistisk og negativ fyr her inne?

 

Han er for smart til å gjøre det selv, så da får jeg gjøre det for han - altså si meg uenig. Makan til sutring.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...