Gå til innhold

SimCitys nettkrav forsvinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg som trodde dette spillet var for avansert til å kunne kjøres ene og alene fra våre svake datamaskiner, uten hjelp fra EA sine super-servere.. /sarkasme

 

Gleder meg til å se hvordan de håndterer markedsføringbiten for neste kapittel i SimCity-sagaen, eller om de har selvinnsikt nok til å la den hvile i fred.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Morsomt at uferdige spill som Battlefield 4 og Sim City 5 får full pott mens vanlige små spill i beta får dårligere rykter. Oh Gaming Journalism i just fucking hate you.

 

hvet ikke hvorfor simcity, men BF4 er det jo sånn at det ikke krasjer for alle, som meg, jeg har spilt BF4 100 timer+ og har ikke krasjet mere en 2 ganger de 12 første timene....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Større byer kommer nok ikke...

 

 

...After months of testing, I confirm that we will not be providing bigger city sizes. The system performance challenges we encountered would mean that the vast majority of our players wouldn?t be able to load, much less play with bigger cities. We?ve tried a number of different approaches to bring performance into an acceptable range, but we just couldn?t achieve it within the confines of the engine. We?ve chosen to cease work on bigger city sizes and put that effort into continuing to evolve the core game and explore an offline mode. Some of the experiments we conducted to improve performance on bigger cities will be rolled into future updates to improve overall game performance....

 

 

http://www.simcity.com/en_US/blog/article/state-of-simcity

Lenke til kommentar

Morsomt at uferdige spill som Battlefield 4 og Sim City 5 får full pott mens vanlige små spill i beta får dårligere rykter. Oh Gaming Journalism i just fucking hate you.

"Morsommere" at jeg hverken har brukt en eneste krone eller et eneste minutt på begge spill. Trenger ikke svelge alt man leser rått.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Morsomt at uferdige spill som Battlefield 4 og Sim City 5 får full pott mens vanlige små spill i beta får dårligere rykter. Oh Gaming Journalism i just fucking hate you.

"Morsommere" at jeg hverken har brukt en eneste krone eller et eneste minutt på begge spill. Trenger ikke svelge alt man leser rått.

What the hell...? o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...