Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fant noen suspekte bilder ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til trådstarter: La dette ligge. Når man snoker i andres liv finner man ut ting man ikke har godt av å vite. Det du har funnet nå er bare en av tusenvis av ting du sikkert ville blitt sjokkert over og det gjelder alle du kjenner. Du skal ikke snoke. La det ligge. Når du blir gammel nok vil du skjønne.

Vi har alle behov, behov for alt mulig rart. Ingen alene aspekter i livet kan dekke alle disse behovene så da henter man kanskje litt noen andre steder for å kunne ha et stabilt og fint liv.



Anonymous poster hash: 47fa8...218
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, men er det riktig å holde det for seg selv da? Har ikke fruen rett på å vite?

Det er på en måte ganske enkelt å si dette også, du må jo huske at det er sønnen som på en måte nå kan ødelegge hele familielivet til samtlige i denne familien, da er det ikke lengre like enkelt å bare si det til moren selv om hun fortjener det. Det beste ville vært hvis mannen klarte å manne seg opp til å fortelle om dette selv. På den måten er ikke guttungen sett på som en som der og da har valgt side, noe jeg mener han gjør så fort han går og sladrer.

 

Det beste vil altså være å si ifra til faren sin om at han vet om dette, så får faren bestemme selv hva neste steg kan være. Så får man heller reagere til utfallet etter dette, om han går videre med det eller ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så er det også klare regler både utvekslingsstudenten og faren har skrevet under på før hun flyttet til dem. Det de har styrt på med er helt klart en av dem.

 

Edit: Dårlig formulert. Det har skrevet under på er at slike ting som de har drevet på med ikke er greit i det hele tatt når de er i et utvekslingsprogram.

 

Det var godt at du la til den redigeringen, for jeg trodde først at du sa at hun hadde skrevet under på å utføre seksuelle tjenester.

 

Det gjør det ikke bedre at jeg liker henne, og måtte runke første gangen jeg så de bildene :confused:

Anonymous poster hash: 16c74...609

 

Jeg føler at noe bør bli sagt til dette, men jeg vet ikke helt hva. Du skammer deg litt over det, antar jeg.

 

Hva hvis studenten har HIV/AIDS. Vil du da at faren din skal smitte din mor, bare fordi faren din har vært utro. Moren din fortjener ikke skjønnssykdommer fra din far.

 

Det er nok en veldig liten risiko for akkurat det da hun kommer fra et annet vestlig land.

 

Ja, trådstarter, nå er du virkelig plassert mellom hammer og ambolt. Godt at foreldrene mine er skilt, slik at jeg aldri trenger å oppleve dette selv. Jeg vet ikke akkurat hva jeg ville gjort, for jeg ville nok tenkt meg godt om både to og tre ganger før jeg gjorde noe som kunne endre familielivet fullstendig, men skulle jeg tatt det opp med noen, ville jeg begynt med utvekslingsstudenten da hun på en måte er utenforstående for familien deres og uansett er der midlertidig. Uvitenhet er lykke.

 

Er det mulig at det ikke er faren din som har tatt bildet og lagt det på PC-en, men at gjesten deres selv eller en venn av henne av en eller annen merkelig grunn har tatt bildet og lånt PC-en din? Den eneste som du vet helt sikkert at er innblandet her er personen på bildet, så som sagt, ta det opp med henne først.

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg snakket med henne. Vi så en film sammen, og etterpå fortalte jeg henne at jeg hadde sett bildene av henne på doen. Hun bekreftet at det er faren min som har tatt dem, men hevdet at de bare køddet. Jeg spurte henne hvorfor hun isåfall var naken nedentil. Hun ble stille en stund, men etterhvert innrømmet hun det og fortalte meg alt som hadde skjedd. Hun var naken fordi hun hadde blitt pult, og han tok bilder fordi han syntes det var kinky at hun tisset etterpå, og fordi han ville ha et minne om "dåden."

 

Dette skjedde en av dagene de var alene hjemme, og selv om hun ikke ville såre moren min eller ødelegge forholdet deres, hadde han fått henne til å spankulere rundt i huset i bare trusa. Ting hadde eskalert, og han hadde sagt til henne at de hadde et åpent ekteskap for å få henne til å gå med på sex. Hun skulle være øverst, men klarte ikke å senke seg ned. Han mente at det ville være lettere om hun ikke så på det som skjedde, og ville at hun skulle sitte i fanget hans. Hun prøvde og prøvde, og han justerte hele tiden, men hun fikk seg ikke til å bare sette seg på kuken. Tilslutt tok han tak i henne og presset henne ned. Hun fikk dritvondt og måtte sitte lenge for å bli vant til det. Han ville at hun skulle ta tak i armlenet og humpe opp og ned, men det var så klossete at han tilslutt bare la hendene under rumpa hennes og holdt henne løftet mens han holdt på.

 

Etter at de var ferdige og hadde tatt bildene, begynte han å snakke om at de måtte holde tett. Så han hadde tydeligvis løyet til henne. Moren min er ikke typen til å gå med på noe sånt (eller noe som er i nærheten) Selv om hun angret, gjennomførte de to samleier til, som var litt mer "vellykket" fordi han var den aktive parten. Alle spor ble skjult, om det nå var blod eller sæd eller noe annet, så var det bare å late som ingenting. Etter at hun hadde fortalt meg alt dette, sa hun at hun ikke ville ødelegge ekteskapet deres,og at hun på tross av det som skjedde, fortsatt ville vær her. Hun trives såpass mye, og vil ikke avbryte noe nå. Så selv om hun ble lurt og utnyttet på det groveste, ønsker hun å betrakte det som et engangstilfelle som "bare skjedde." Og derfor ba hun meg om å bare glemme det også. Jeg er temmelig forbannet på ham, og synes synd på både henne og moren min, som på sett og vis begge er ofre. Det vil gå utover begge dersom jeg bestemmer meg for at han ikke skal slippe unna med det. Forhåpentligvis kommer han ikke til å gjøre det igjen. Burde jeg ha sagt ifra at jeg vet? Det hjelper ikke akkurat at jeg likte å se på bildene som viser ei jente som nettopp har blitt penetrert og tilsmusset av min egen far. :sick:



Anonymous poster hash: 16c74...609
Lenke til kommentar

Dette kan da ikke være noe annet en vås. Hvis det ikke er det så må du nesten bare ta dette med familien, snakk med faren din og forklar at du har snakket med utvekslingsstudenten, og be han fortelle det til moren din, hennes kone slik at ting kan bli ryddet opp. Det kan lede til skilsmisselse men det er da bedre enn at folk skal leve på en løgn.

Lenke til kommentar

Grunnen til at hun var så åpenhjertig, var at hun trengte noen å snakke med. Jeg er den første som fikk vite om dette, og jeg måtte presse innrømmelsen ut av henne til å begynne med. Ja, det var første gangen hun hadde sex, og da er det vanskelig å bare "spidde" seg selv, antakelig, slik hun fikk beskjed om. Jeg synes fortsatt det er sprøtt å sitte ved middagsbordet og vite hva de to har holdt på med. Jeg vet ikke hvem mor vil klikke mest på, om hun noensinne får vite hva som har skjedd. Den som har funnet ut noe, er ham. Han fant ut at jeg vet, etter å ha snakket med henne. Så vi har hatt en samtale. Han mente at slike ting skjer og er naturlig, det er bare det at man må være diskret om det. Han ville vært dum om han ikke benyttet seg av muligheten til å ligge med ei vakker tenåringsjente. Han ville gjerne ha gjort det igjen. Da jeg sa at hun ikke har lyst og at hun ble lurt til det første gang, og at jeg kommer til å sladre om det skjer igjen, sa han at jeg kunne få "overta" henne. Han hadde bare åpnet skjeden hennes til videre bruk og testet hvor deilig det var. Snakk om å ha en umoralsk holdning. Jeg sa bare at han skal holde seg unna fra nå av. Selv om hun mot formodning skulle ha lyst, er hun damaged goods for meg. Jeg liker henne fortsatt, men ikke på den måten, og blir kvalm bare av å tenke på at han har spermet inni henne.



Anonymous poster hash: 16c74...609
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg sa en prest er at de er vant til å prate med folk, er trenet og har taushetsplikt. Jeg er ikke religiøs selv, men slår meg som et greit valg.

..dessuten har prester ofte lang personlig erfaring med skjulte seksuelle forhold til unge mennesker i tillitsforhold :tease:

 

(jeg stemmer på troll)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Til trådstarter: La dette ligge. Når man snoker i andres liv finner man ut ting man ikke har godt av å vite. Det du har funnet nå er bare en av tusenvis av ting du sikkert ville blitt sjokkert over og det gjelder alle du kjenner. Du skal ikke snoke. La det ligge. Når du blir gammel nok vil du skjønne.

Vi har alle behov, behov for alt mulig rart. Ingen alene aspekter i livet kan dekke alle disse behovene så da henter man kanskje litt noen andre steder for å kunne ha et stabilt og fint liv.

 

Anonymous poster hash: 47fa8...218

 

 

Pappaen som er ute på diskusjonsforumer etter han så at noen hadde åpnet den skjulte mappen, eh? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...