Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Det er ingen som gir noe som helst. Det er en børs som styres av markedet. Brukere som deg legger ut bud, og treffer et kjøpsbud med et salgsbud eller omvendt oppstår det en handel.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Oooh det er handel ikke bank? Lol skjønner. Så det står bare 0.05 fordi det er det høyeste noen tilfeldige folk har lagt ut tilbud for?

nettopp, men likevel sykt at noen har kjøpt til den prisen :O

 

Det var i liten kvantitet, men likevel!

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Er ny til cryptocurrency, men tenkte å kjøpe dogecoin i løpet av dagen. Har laget meg dogewallet på en slik nettside jeg fant. Har dere noen tips å gi? Hvilke wallets er best, hvordan unngå scam osv...? Og er det verdt å mine?

Lenke til kommentar

Er ny til cryptocurrency, men tenkte å kjøpe dogecoin i løpet av dagen. Har laget meg dogewallet på en slik nettside jeg fant. Har dere noen tips å gi? Hvilke wallets er best, hvordan unngå scam osv...? Og er det verdt å mine?

 

Kjøp via en ordentlig handelsside i stedet for f.eks. reddit. Jeg bruker Cryptsy. Hvis du skal handle på reddit bør du aldri sende penger før du har mottatt dogecoins med mindre det er en mod-approved trusted seller.

Lenke til kommentar

Har vært litt interessert i dette her, så jeg tenkte jeg skulle forsøke å digge litt doge selv :)

 

Har et Gtx680, så ligger rundt 210Khash/s med cudaminer, jeg kan vel ikke forvente så mye mer? Minet rundt 3600 doge på 7 timer i natt. Kjipt at jeg akkurat solgte 7970-kortet jeg hadde liggende! :hm:

 

Jeg synes det var litt rart at Doge-lommeboken bare automatisk opprettes på maskinen man åpner programmet på. Hvordan tar man backup av lommeboken, evt. flytter den over til en annen maskin? Er det ingen pålogging til lommeboken, må filene evt krypteres av et tredjepartsprogram?

Lenke til kommentar

 

Kjøp via en ordentlig handelsside i stedet for f.eks. reddit. Jeg bruker Cryptsy. Hvis du skal handle på reddit bør du aldri sende penger før du har mottatt dogecoins med mindre det er en mod-approved trusted seller.

 

Men på cryptsy kan jeg bare handle med cryptocurrency og ikke ekte penger right? Har svak PC men forsøker å mine litt, tenker det kan vel ikke skade. Og er Cryptsy en wallet på lik linje med Dogewallet? Mye å sette seg inn i men har mest lyst å skaffe dogecoin kjapt...

Lenke til kommentar

Jeg har 93 doge. :cool: Minet over 200, med stønad og 100 doge gebyr, ble det 80 doge.

Prøvde meg på http://doge.scryptpools.com først, men ser at den har falt mye inn og ut i dag, den har tydeligvis mer last enn den klarer å håndtere. I tillegg har den 100 doge gebyr ved uttak, det er jo en del. http://doge.cryptoculture.net har vært mer stabile i dag ut i fra det jeg kan se, og tar bare 0.1 doge pr uttak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...