Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Du er ikke den eneste, Henrikwl. Husker at jeg var på tanken til å begynne med mining av Bitcoin, men var dessverre for naiv og dum. Vi får krysse fingrene og håpe på rikdom!

Har tjent inn nesten fem tusen doge på to dager til sammen. Er dette bra eller dårlig? Bør jeg vurdere å gi meg? Er ganske så ny når det kommer til cryptocurrency og mining generelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Introduserte en venn til Dogecoin. Vi har nå satt opp en miner på en tablet av typen ThinkPad som han uheldigvis har fått lånt av faren. Han har en khash på rundt 1.00 - 1.33 og tableten har allerede begynt å koke. I følge planen til vennen min skal tableten stå på over natten for å grave etter gull..

Hvordan gikk det? Selv med en hashrate på 1.2 får man 108 doge per dag med nåværende difficulty.

 

 

Du er ikke den eneste, Henrikwl. Husker at jeg var på tanken til å begynne med mining av Bitcoin, men var dessverre for naiv og dum. Vi får krysse fingrene og håpe på rikdom!

 

Har tjent inn nesten fem tusen doge på to dager til sammen. Er dette bra eller dårlig? Bør jeg vurdere å gi meg? Er ganske så ny når det kommer til cryptocurrency og mining generelt.

Fem tusen doge er ikke noe å kimse av. Med dagens kurs tilsvarer det litt over 7 kroner, men husk at doge ikke har begynt å ta av enda. Det går rykter om at kineserne har begynt å kjøpe opp alle dogecoins under US$ 0.00024/doge i påvente av en mangedobling av prisen. Sammen med ddos-hendelsene den siste tiden, bitcoins kraftige nedgang og den enorme økningen i difficulty for doge virker det som om "the big fish" har blitt oppmerksom på potensialet i dogecoins. Når store aktører går inn i markedet på den måten har de bare ett mål å det er å sikre seg så mange doge som mulig til en lav pris for så å få prisen på doge opp. Jeg miner ihvertfall for harde livet, det er ingenting å tape å alt å vinne.

Endret av fargoth
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Windows8 med ATI:

 

---------------------------

cgminer.exe - Systemfeil

---------------------------

Programmet kan ikke starte fordi OpenCL.dll mangler på datamaskinen. Prøv å installere programmet på nytt for å rette opp dette problemet.

---------------------------

OK

---------------------------

 

Windows 8 med nVidia:

 

[Window Title]

cudaminer.exe

 

[Main Instruction]

cudaminer.exe har sluttet å virke

 

[Content]

Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig.

 

[Lukk program]

 

Windows 2k8 server med nVidia:

---------------------------

cudaminer.exe - System Error

---------------------------

The program can't start because MSVCR100.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem.

---------------------------

OK

---------------------------

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det? Selv med en hashrate på 1.2 får man 108 doge per dag med nåværende difficulty.

 

 

Fem tusen doge er ikke noe å kimse av. Med dagens kurs tilsvarer det litt over 7 kroner, men husk at doge ikke har begynt å ta av enda. Det går rykter om at kineserne har begynt å kjøpe opp alle dogecoins under US$ 0.00024/doge i påvente av en mangedobling av prisen. Sammen med ddos-hendelsene den siste tiden, bitcoins kraftige nedgang og den enorme økningen i difficulty for doge virker det som om "the big fish" har blitt oppmerksom på potensialet i dogecoins. Når store aktører går inn i markedet på den måten har de bare ett mål å det er å sikre seg så mange doge som mulig til en lav pris for så å få prisen på doge opp. Jeg miner ihvertfall for harde livet, det er ingenting å tape å alt å vinne.

 

Det går sakte men sikkert fremover. Tableten lever forsatt i beste velgå og han har tjent inn hele 15 doge på et døgn.

 

 

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...