Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 690gtx som er 2 680er i 1. Kort . Jeg klarer rundt 250 khash , så du får nok noe lite du ja

 

Jo, men jeg har 680MX - det er mobil-utgaven av chippen. Regner med det utgjør en knekk i ytelsen.

 

Allikevel - 250/2-litt fratrekk for mobilversjon er jo fortsatt en 50-100KH/s. Jeg får søke litt rundt og se om det finnes tweaks som funker bra.

 

Edit: http://www.asteroidapp.com/litecoindb.php

 

wow

such data

very information

 

Ser ut til at jeg kan hente ut ~74KH/s med innstillingene angitt i den oversikten der. Sweet!

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Det er det jeg trodde jeg også, men på 4chan er det mange Dogecoin-tråder som prøver å spre valutaen ved doble andres lommebøker. De "rike" gir bort masse coins til tiggere. Hvorfor gjør de dette?

 

Tanken er vel å oppnå kritisk masse i markedet. Det er ikke mye til marked hvis det er 10 stykker som sitter på en haug med Dogecoins, og 5 stykker som er villige til å betale svimlende summer for å få seg Dogecoins - selv om hver enkelt Dogecoin i dette scenariet kan være verdt masse penger er det en veldig flyktig verdi, i og med at tilbud og etterspørsel fort vil balanseres ut.

 

Derfor jobbes det med å få spredd Dogecoins utover på flest mulig folk nå i startfasen, slik at det blir stort nok til å være selvopprettholdende.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Hei. ny innen mining og får det ikke til selv om jeg følger malen i første post.

Har lastet ned wallet med den vil ikke synce opp mot nett?
EDIT: Begynnte å synce etter litt over 1 time og fungerere nå: DQuMCBAoK1cQtBfrNpsfFtweSAjKjpBX23 Takk for alle som bidrar :D

Og hvilken fil er det jeg skal åpne i notisblokk for å skrive inn cudaminer.exe -o stratum+tcp://POOLADDRESS:PORTNUMBER -O USERNAME.WORKER:PASSWORD ? får ikke åpnet cudaminer som en notiblokk fil kun det sorte vinduet..

Mvh. Rune :)

EDIT: Takke youtube :D

Endret av Runehk
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke så veldig flink på dette med digitale valutaer, men andre som har har problem med å synce DogeCoin Walleten sin?
Står bare "Out of Sync" med meg

 

Edit:
Nå kom det endelig en melding der det står den synkroniserer. Får se om det løser seg selv :)

Endret av Brattus1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...