Gå til innhold

Hvordan lage en amerikansk psn konto


Leffi78

Anbefalte innlegg

Okei, takk! Men det har vel ikke noe å si å bruke en annen adresse på paypal enn den jeg bruker på ps4? Jeg bruker borderlinx adresse på ps4 og jeg får ikke borderlinx adressen til å fungere på paypal.

Skal ikke ha noen betydning.

 

Fant faktisk ut av dette her helt selv. Prøvde først med min norske paypal-konto, uten suksess. Så lagde jeg en amerikansk en, la til mitt vanlige norske VISA, og vips -- det fungerte. Ble veldig overrasket selv, og utifra guider jeg har lest i ettertid er ikke dette noe folk er klar over. Får håpe det ikke var en fluke, og at det fungerer for andre også.

 

Si fra hvis dere får det til/ikke får det til! Er nysgjerrig.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, takk! Men det har vel ikke noe å si å bruke en annen adresse på paypal enn den jeg bruker på ps4? Jeg bruker borderlinx adresse på ps4 og jeg får ikke borderlinx adressen til å fungere på paypal.

Prøv en gjennom Jetcarrier. Det gjorde jeg, fungerte 100% (Gratis)

Lenke til kommentar

Så man kan altså lage en US PayPal-konto, legge inn EU Visa og betale med det på US PSN?

jeg har satt opp en paypal med US borderlinx adresse og mitt norske visa, har ikke prøvt om dette virker på psn siden jeg er skrapt for penger i helga

 

 

hvordan fikk dere addet visa kort?

 

Har nordea som ikke fungerte

funka ikke første gang jeg prøvte heller, men nå funka det med en gang, (kan ha noe med att jeg brukte den borderlinx adressen på xbl da jeg hadde x1 en periode) ingen ide om hvorfor det ikke funka sist og funka denne gang...

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Så man kan altså lage en US PayPal-konto, legge inn EU Visa og betale med det på US PSN?

Exactly.

 

De kan hypotetisk blokkere kontoen din, men har det noen betydning? De kan ikke blokkere bankkortet ditt. Spillene er jo knyttet til PSN-kontoen din, ikke paypal. Ser ikke hvordan det kan få store konsekvenser. (Men dere benytter dere jo av dette trikset på eget ansvar såklart, jeg er ingen ekspert)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Prøvde å legge til 5 dollar på min US konto, men får feilmelding når jeg velger PayPal. Noe feil akkurat nå eller?

Det skal nevnes at måten jeg har gjort det på er ikke å legge til penger, men å kjøpe et spill (trykk "add to cart elns på PSN) slik at Sony legger til det jeg trenger i lommeboken for spillet, og så kjøper jeg spillet. For alt jeg vet fungerer ikke dette smutthullet når du legge til penger til lommeboken selv. (Ikke prøvd)

 

Jeg har nå kjøpt to fullprisspill på US PSN med denne metoden, over en periode på 2 uker. (Wolfenstein og TLOU) Så det er ganske ferskt.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

 

 

Prøvde å legge til 5 dollar på min US konto, men får feilmelding når jeg velger PayPal. Noe feil akkurat nå eller?

du må først logge deg inn her for å legge til paypal som betalingsfunktion:

 

http://www.sonyentertainmentnetwork.com/home/

 

 

Hvordan gjør jeg det? Kan du ta print screen å vise? :p

 

logg deg inn der gå til wallet så trykker du på feks add 5$ så velger du paypal som betaling, enkelt å greit, å nei jeg tar ikke bilder av min profil din tulling :tease::rofl:

Lenke til kommentar

Hehe, har gjort det alt, men får ikke til å gjennomføre noe.

 

Når jeg prøver å betale ved vanlig får jeg heller ikke PayPal som noe valg.

 

Nå tipper jeg litt, men man må sikkert legge til betalingsmåter på et annet sted istedet for når man skal betale for noe man har lagt i handlekurven, hvis du skjønner.

 

EDIT: Jeg fikk ihvertfall PayPal som valg da jeg valgte "Fyll opp lommebok".

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...