Gå til innhold

Hvordan lage en amerikansk psn konto


Leffi78

Anbefalte innlegg

Å der kom det error melding igjen

 

 

 

We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow.

 

Gikk helt fint å legge inn midler når jeg skulle forhåndsbestille Destiny, men når jeg 30 min senere skulle kjøpe diablo 3 kom den error meldingen jeg har slitt med siden sist jeg prøvde!

 

Forbannet!

 

Jeg gikk inn via web å la til 5 dollar via paypal.... Dette gikk helt strålende.

Etterpå gikk jeg inn i store, forhåndsbestilte Destiny og la til 84.99 dollar eller hva det var som også gikk helt fint.

Men nå prøvde jeg nok en gang å legge til 5 dollar (over midnatt) uten hell.... samme error meldingen.

Prøvd både via psn store, psn i settings og via web.... får bare opp samme feilmeldingen.

Noen andre som har opplevd dette?

 

Å skulle en få lagt til midler i psn store, er det noe mulighet å få disse refundert? Slik som i norsk psn store?

Endret av LordShaft V
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk paypal? Gjør ikke alle det på amazon?

Nei, amazon tillater ikke paypal som betalingsmetode. eneste alternativet her er å legge til eget kort å handle for. Dette har jeg ikke prøvd enda, har holdt på å rote med paypal brukeren min. Der får jeg bare feilmelding. Så mulig jeg bare blir nødt å kjøpe slike kort jeg også!

 

Det er så mye penger å spare om du handler litt spill, at det er for dumt å ikke benytte seg av US konto!

Lenke til kommentar

Å der kom det error melding igjen

 

 

 

We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow.

 

Gikk helt fint å legge inn midler når jeg skulle forhåndsbestille Destiny, men når jeg 30 min senere skulle kjøpe diablo 3 kom den error meldingen jeg har slitt med siden sist jeg prøvde!

 

Forbannet!

 

Jeg gikk inn via web å la til 5 dollar via paypal.... Dette gikk helt strålende.

Etterpå gikk jeg inn i store, forhåndsbestilte Destiny og la til 84.99 dollar eller hva det var som også gikk helt fint.

Men nå prøvde jeg nok en gang å legge til 5 dollar (over midnatt) uten hell.... samme error meldingen.

Prøvd både via psn store, psn i settings og via web.... får bare opp samme feilmeldingen.

Noen andre som har opplevd dette?

 

Å skulle en få lagt til midler i psn store, er det noe mulighet å få disse refundert? Slik som i norsk psn store?

Sliter med akkurat samme feilen når jeg prøver å kjøpe MGS, hadde ingen problemer med å kjøpe Destiny bare noen timer tidligere... utrolig frustrerende =/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har selv prøvd å bruke amerikansk paypal med norsk kredittkort.

Får det ikke til å fungere. Koder kjøpt fra andre sider fungerer fint altså, men hadde håpet på å bli trukket den eksakte summen for spill slik jeg slipper å kjøpe koder for feks $100 når spillet jeg skal ha koster $70.

 

Hadde det bare vært en måte å hatt digitalt kredittkort som automatisk trakk beløp fra norsk paypal...

 

EDIT:

 

Ser man kan kjøpe digitale kopier rett fra Amazon. En helt grei løsning, ikke like lett som Paypal men jeg får leve med det. Må være grenser til latskap :)

Synd det ikke er like lett så på Xbox One. Der skifter man språk til engelsk, land til USA og legger til amerikansk adresse og kjøper med mitt norske kort uten stress.

Endret av Digital D
Lenke til kommentar

Ser det er mye frem og tilbake her om hva som er beste måten. Kan noen oppsummere den beste måten?

 

Jeg tenker at jeg går til innkjøp av ps4 idag, og slik jeg har forstått det så er det bedre å kjøpe uten spill slik at man heller kan kjøpe disse fra US PSN. Da det uansett er billigere.

 

Er særlig diablo 3 Ultimate som jeg tenker å kjøpe i første omgang. (Ikke noe problem å kjøpe det med US PSN antar jeg?)

Lenke til kommentar

Ser det er mye frem og tilbake her om hva som er beste måten. Kan noen oppsummere den beste måten?

 

Jeg tenker at jeg går til innkjøp av ps4 idag, og slik jeg har forstått det så er det bedre å kjøpe uten spill slik at man heller kan kjøpe disse fra US PSN. Da det uansett er billigere.

 

Er særlig diablo 3 Ultimate som jeg tenker å kjøpe i første omgang. (Ikke noe problem å kjøpe det med US PSN antar jeg?)

Kjøpte det med US PSN selv og brukte Paypal til betaling, gikk helt smertefritt! :) Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Har nå fått opprettet meg en us psn konto. Så har jeg kjøpt 75$ fra amazon, slet med å få linket inn min amerikanske paypal konto. Bruker man norsk billing adresse? Brukte min borderlinx adresse og tror det er det som stopper det. Måtte bruke visa kortet da de andre er linket til min norske psn.

 

Er diablo 3 verdt det da Ooinaru?

Lenke til kommentar

 

Å der kom det error melding igjen

 

 

 

We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the recipient's website to complete your transaction using their regular checkout flow.

 

Gikk helt fint å legge inn midler når jeg skulle forhåndsbestille Destiny, men når jeg 30 min senere skulle kjøpe diablo 3 kom den error meldingen jeg har slitt med siden sist jeg prøvde!

 

Forbannet!

 

Jeg gikk inn via web å la til 5 dollar via paypal.... Dette gikk helt strålende.

Etterpå gikk jeg inn i store, forhåndsbestilte Destiny og la til 84.99 dollar eller hva det var som også gikk helt fint.

Men nå prøvde jeg nok en gang å legge til 5 dollar (over midnatt) uten hell.... samme error meldingen.

Prøvd både via psn store, psn i settings og via web.... får bare opp samme feilmeldingen.

Noen andre som har opplevd dette?

 

Å skulle en få lagt til midler i psn store, er det noe mulighet å få disse refundert? Slik som i norsk psn store?

Sliter med akkurat samme feilen når jeg prøver å kjøpe MGS, hadde ingen problemer med å kjøpe Destiny bare noen timer tidligere... utrolig frustrerende =/

 

regner med dere begge bruker samme adresse på paypal og deres US psn konto, viss dere bruker forskjellig kan problemer oppstå + viss man prøver for mange ganger på ett døgn så blir man utestengt i 2-3 uker...

 

jeg har ingen problem, men fyller aldri på mer enn en gang i døgnet

Lenke til kommentar

Kjøpte kort fra offgamer nu, får jeg automatsik en mail om koden, eller hvordan funker det egentlig?

du får koden inne på offgamerskontoen din

 

 

Ja jeg gjør alt på riktig måte, faktisk prøvd flere ganger, over flere uker. Men ikke kinamannstjangs om jeg får det til å fungere.

 

Jeg må kjøpe kort fra amazon som enkleste løsning!

Vent ett par uker å prøv igjen, min funka etter 2mnd (glemte av hele US paypalgreia en periode)

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Gjør igjen folk oppmerksom på at man trenger ikke styre med pre paid-kort for å kjøpe spill på amerikansk psn. Hvis man oppretter en amerikansk paypal-konto (tar fem minutter) så kan man legge inn sitt norske VISA der, uten noe problem. Deretter kan du bruke denne kontoen til å kjøpe spill direkte på amerikanske Playstation store. Det er bare å finne spillet, trykke kjøp, legge inn brukernavn og passord til paypal-kontoen og vips, det er fikset. Like enkelt som norsk butikk.

 

En kjekk ting er at Sony fyller på lommeboken for deg, slik at du får akkurat det du trenger for å kjøpe spillet. Har du f.eks 11.30 dollar og spillet koster 50, fyller Sony på 38,7 dollar. På den måten slipper du å alltid sitte igjen med noen ubrukelig småsummer, som ofte skjer hvis du bruker pre-paid-kort.

hmm. får ikke dette til å funke. Selv om jeg skal kjøpe et spill som koster mer enn det jeg har i wallet, så kommer sps om add funds. Men der får jeg bare muligheten til å legge inn kredittkortinfo. ingen mulighet til å bruke paypal her. Å bruke paypal til å legge til faste(5-10-25-50etc) funds i wallet går fint

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nå er det ikke særlig billig i den amerikanske butikken lenger... Med en dollar-pris på 7,33 har mye av lønnsomheten blitt spist opp av latterlig lav oljepris og økonomiske utfordringer for Norge.

 

Og nå er den på 8,30. Lønnsomheten forsvinner sakte men sikkert virker det som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...