Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge han kunne han kjøre rundt med sotinga fordi Politiet rett og slett slutta å bry seg om han fordi de ikke tør å bråke med han mer eller noe slikt, og han hadde jo kommet seg unna de uansett vil jeg tro med tanke på at han har skilter som skjuler seg og kommer seg nok unna med sine 333hk også... han virket ikke akkurat som en fyr man vil bråke med, for å si det pent. Hadde jeg ikke sotet mer enn det lovlige, så hadde jeg nok mistet halve kundedatabasen min, siden det ikke er lovlig med noe som helst foran B-stolpen. Skal dog ikke sote mørkt på frontruter igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har sotet rutene på fører- og passasjersiden, og han som gjorde det sa at det ikke er lov å kjøre med slike ruter og at jeg gjør det (både jobben og kjøringen) på eget ansvar. Poopadoops kunde virker dog som en fyr som ikke burde ha hatt lappen, sota ruter eller ei.

Lenke til kommentar

Jeg pleide å henge litt på bimmers.no før og så en del på diverse byggeprosjekter brukerne hadde gående. Der fikk jeg et inntrykk av at dekkstrekk er noe som anses som pent. Hvis vi går tilbake til hun dama under 40 kg, så er det som om hun skryter av at hun har slanket bort mye av tannkjøttet sitt og at nå kan man se røttene til tennene hennes. Oh yes, dritpent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...