Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemer et at jeg ikke har plass :p For intercooleren min tyter ut i selve grillen :p

Og det der er faceliften av SF5 foresteren, plast frontlykter, panseret går ned og rundt grillen, i stedet for å slutte son en flat strek over lyktene :p

 

Men hovedproblemet er intercooleren :p Too big for that grill :D

 

EDIT:

Som du ser her

temporary-2.jpg

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

Var på Nürburgring forrige helg for å se på Formel 1 (_mange_ bilder av diverse biler kommer i Carspotting tråden), og må bare legge ut et bilde av noe som gjorde meg både trist og irritert.

 

Så denne bilen dagen før race-day. Helt strøken, ikke en skramme. På søndag kommer jeg tilbake til dette:

 

 

post-128368-0-78442300-1373653138_thumb.jpg

Knekte vindusviskere, bøyd skilt, og en stykk skramme på høyre forskjerm over lykten.

 

 

Etter løpet var bilen borte, så jeg antar at eieren ble varslet og fikk bilen flyttet.

:hm:

Lenke til kommentar

Problemer et at jeg ikke har plass :p For intercooleren min tyter ut i selve grillen :p

Og det der er faceliften av SF5 foresteren, plast frontlykter, panseret går ned og rundt grillen, i stedet for å slutte son en flat strek over lyktene :p

 

Men hovedproblemet er intercooleren :p Too big for that grill :D

 

EDIT:

Som du ser her

 

 

Må da gå an å få tak i en annen IC da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...