Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Et kjøretøy som føles mer naturlig å kjøre i skauen enn på E6 er naturligvis ikke noen bil.

Det trodde jeg virkelig du forstod.

 

Defendere, på lik linje med min egen pickup, er to biler som føles like naturlig å kjøre etter E6 som en helt vanlig bil.

Forskjellen er at jeg , og de som eier Defendere, kan ta seg en tur i skauen når det måtte passe oss og bedrive kosekjøring i skog, mark og gjørma, på lik linje som du med mercedesen din kan da deg tur på rudskogen og sladde eller sette rundetider.

 

I forhold til deg så forstår nok jeg flere ting allerede nå, med relativt ferskt førerkort i forhold til deg, enn det du noen gang vil gjøre hele livet ditt med den holdningen du har vist meg her inne. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Noen som vet om noen steder der man kan kjøre i skogen/off road på Østlandet?

Slik jeg har forstått det, er det ikke lov til å kjøre i utmark, uten grunneiers tillatelse.

Vet det arrangeres treff, der man kan kjøre off road, eventuelt når arrangeres det?

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen steder der man kan kjøre i skogen/off road på Østlandet?

Slik jeg har forstått det, er det ikke lov til å kjøre i utmark, uten grunneiers tillatelse.

Vet det arrangeres treff, der man kan kjøre off road, eventuelt når arrangeres det?

Selv om man er grunneier, så er det også begrenset hvor mye selv han også kan kjøre i utmarka si. All unyttig kjøring er forbudt. Kort sagt kan en si at det er lov for grunneier å kjøre der i sammenheng med næring og henting av jaktbytte.

Lenke til kommentar

Godt mulig :p

Artig å se hvor opptatte folk i utlandet faktisk er om skilter. Her i Norge er det viktig å ha BS/BR selv om du bor i Fredrikstad.

Der nede er de hekta på å ha skilter som viser modell o.l.

Var det en Porsche var det mange som hadde "PO 9110".

Eksempel:

post-128368-0-74433200-1373833423_thumb.jpg

2SvPtmYh.jpg

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg så en i danmark med "GIGGS" på skiltet, holdt på å dø av latter midt i gata der :p

 

Bil med BS, BR etc vil jeg aldri ha for jeg vil ikke bli assosiert med en snobb fra bærum :p

Og BS er jo BullShit :p

 

feteste er jo BMW'er som er registrert i Berlin, for de har B * MW på skiltet...

 

Kunne vi hatt custom her i landet sku jeg hatt LUV2XLR8 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...