Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scratch that - jeg fant noe bedre de hadde i ermet! Me want:

There’s some go to match the show, as there’s a tuned turbocharged 3.0 litre TDI engine with 272 hp and 600 Nm under the hood, connected to an eight-speed automatic ‘box and a permanent 4motion system. The 0-100 km/h sprint is over in 7.9 seconds.

 

vw-amarok-r-style-000-opt.jpg

Volkswagen-Amarok-R-Style-02.jpg

 

 

volkswagen-amarok-power-pickup-concept_100426717_m.jpg630x320xVolkswagen_Amarok_R_Style_041-630x320.jpg.pagespeed.ic.DCobJ5n_6M.jpg

Endret av Ham 550
  • Liker 1
Lenke til kommentar
a tuned turbocharged 3.0 litre TDI engine with 272 hp and 600 Nm under the hood, connected to an eight-speed automatic ‘box and a permanent 4motion system. The 0-100 km/h sprint is over in 7.9 seconds.

Med mindre denne saken er skudd- og bombeskikker og veier 4 tonn, så høres det ut som veldig mye med 7,9 sekunder til 100 km/t. En BMW 730d har 258 hk, veier 2 tonn og gjør 0-100 på 6,2 sekunder. Denne Amarok-en burde ikke bruke særlig mer...

Lenke til kommentar

Synes ikke run'en til Kenneth var det store i dag.. Virka ikke som han stolte helt på bilen eller som den mangla power.. Hørtes litt dau ut.

 

Får dessverre ikke sett topp 16 i morgen da jeg skal i bursdagsfest :(

 

db18303c04ffb92bdf0053628d187057.png

 

Ouf.. Skal opp kl. 9 og her sitter jeg fortsatt.. Finnes det repriser av livestreamen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...