Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den offisielle bil-GIF-tråden til James Bond :D

Føler du deg irritert ? siden du prøver å irritere meg :D 

Jeg poster så mye gifs jeg vil, det er helt innafor, det er bilrelatert og det ska du vetta :)

Skrevet

Tenkte du gikk til anskaffelse av matt lyseblå, så jeg bestilte min i Winning blue som jeg hadde på Rangeren. :D

:eek:

Er på hugget på matt lilla på Superben jeg skal bestille, dersom jeg får gjennomslag for det. Kunne vært skøy.

Go for it! Er så tøft med biler som skiller seg fra mengden!

Hvilken superb har du tenkt å bestille forresten?

190 4x4 L&K stv tenker jeg. Ja jeg er veldig frista til et sånt stunt :)
Skrevet

Haha Gavekort da :p dere må jo bare si ifra om dere foretrekker at jeg ikke poster det ..

Jeg personlig bare syns det er litt fett med kule GIFs som er bra laga på temaet om biler,

syns det sender ett litt mer personlig budskap enn f.ex 5 min lang video om EN bil på youtube :)

Happy Subaru is happy^^

happy-car-55072e891bc69.gif

• Liker 2
Skrevet

Jeg poster så mye gifs jeg vil, det er helt innafor, det er bilrelatert og det ska du vetta :)

Ja, det er du som er kongen av sandkassa.

Kan du ikke opprette en egen tråd og se hvor populært det blir?

Som en forsøksordning, i det minste?

Skrevet

Personlig så har jeg ingenting imot noen gifs her og der, så lenge man ikke bomber tråden med det. Jeg snakker ikke som en veileder nå forresten, så det er bare min egen synsing.

Skrevet

Synes selv at gifs er velkomne i tråden enten de blir postet fordi de passer til det som diskuteres eller bare er morsomme.

Det å poste en haug med gifs fordi man synes de er kule synes jeg hører hjemme i en egen tråd.

• Liker 3
Skrevet

Den offisielle bil-GIF-tråden til James Bond :D

Føler du deg irritert ? siden du prøver å irritere meg :D

Ja, det er jo ingen vits å prøve å ha det hyggelig..
  • Liker 2
Skrevet

Nye bremseklosser og slipte skiver.  :w00t:

Metallet hadde akkurat klart å lage et lite hakk i bakplata på de gamle klossene, og skivene var utrolig ujevnt slitt. Var godt å få bremsene i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...