Gå til innhold

Gjør deg klar til supersalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fått en XL2420T 144hz, men frister litt med XL2720T til samme pris. Får vel litt større pixler så det blir litt lettere å treffe hodet? :D

Er den god? Tror jeg går for 248QE muligens...

Obs hvis du vurderer XL2720: http://www.komplett.no/benq-27-3d-led-xl2720t/776078

Dette er den gamle modellen med PWM backlight dimming, samt 120 hz som maks, ikke 144 hz.

Tenkte jeg bare skulle nevne det.

Lenke til kommentar

Er den god? Tror jeg går for 248QE muligens...

Obs hvis du vurderer XL2720: http://www.komplett.no/benq-27-3d-led-xl2720t/776078

Dette er den gamle modellen med PWM backlight dimming, samt 120 hz som maks, ikke 144 hz.

Tenkte jeg bare skulle nevne det.

 

Nå kommer jeg fra en PB27Q. som har fantastisk bilde kvalitet, så jeg ble selvsagt ikke imponert over bilde kvaliteten. Men det var ikke derfor jeg kjøpte den heller. Så langt er jeg fornøyd

 

Jeg syntes faktisk at 144hz var bedre enn lightboost i CS:GO.

Dessverre skalerer ikke 1920x1080 like bra til 4:3 som 2560x1440, men det får jeg vel tåle...

Ingen 1280x960 eller noe slik : P Det blir så mykt å uskarpt bilde.

 

Om den er verdt prisen over 248QE kan diskuteres.

Jeg syntes personelig det var mer behagelig med 144hz flicker fritt, og er derfor verdt det i mine øyne.

Lenke til kommentar

Lightboost er ikke bra i CS, det deaktiverer BenQ sin Instant teknologi som øker input-lag veldig mye. Lightboost er mest for å fjerne motion blur.

Har du testet 248QE før du fikk XL2420 siden du syns det var mer behagelig? Bare lurer på hvor stor forskjellen er. En annen ting jeg liker hos BenQ er Black Equalizer, er dette noe du har prøvd?

Lenke til kommentar

Har ikke testet 248QE, men får å bruke lightboost må jo skjermen ha PWM?

Jeg har ikke satt meg inn i det, men det virker som XL2420TE skal kunne være flicker fri når du kjører uten lightboost. Om det er slik med XL2420T vet jeg ikke 110%, men med "finger" testen virker det som det er slik.

Jeg har ikke utforsket skjermen spesielt mye eller satt meg inn i innstillingene så jeg kan ikke si noe om Black EQ enda.

Lenke til kommentar

Tror kanskje du skal se etter et Black Friday-tilbud på briller eller kontaktlinser.

 

332kr avslag på iPad air, 792kr avslag på MacBookene. Småpenger, ja, men så har de heller aldri trengt å selge seg billig.

 

 

Du har rett i det! Her var det snakk om 2-300,- kr i av slag for en macbook air og enda dårligere på andre produkter.... er nesten flau på Apple sine vegne :-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk dere mye betalt for å plassere Apple øverst på lista over black-friday-tilbud?

 

He, he, og noen som har lagt merke til at både Apple og Elkjøp hadde storsalg på gamle ipader ? Sist jeg var innom Apple var det ikke en eneste iphone på salg . Uansett, prismessig blir Apple slått av samtlige andre nettbutikker, så ingen god ide å kjøpe der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...