Gå til innhold

Gjør deg klar til supersalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del er jo nedsatt fra type 19 000 til 13 000 eller 15 000 til 10 000

 

Ja, for du tror ikke det er en utgående modell som skal erstattes ganske snart? Lukter lagertømming lang vei. Sjekk prisen på den i morra, og sjekk prisen til nyttår. Det er mulig den settes opp noe igjen i morra, men jeg skal spise hatten min om dette er en TV de har satt ned kun for å gi et godt tilbud i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skal ha nytt grafikkort og ett kamera, men ingen av delene var det noe supertilbud på sa da venter jeg på noe bedre

 

Vel, du kan uansett nesten ta deg rakker'n på at når du omsider har kjøpt noe, så dukker det alltids opp lignende (eller bedre) kort tid etterpå. :)

 

Så det "ultimate kjøpet" tror jeg ikke helt på lengre.

Lenke til kommentar

Eneste Soundgarden jeg ser som faktisk HAR gode tilbud, men 11k for en forsterker er en smule dyrt for min lommebok

 

Førpris på soundgarden er 22k...

Andre butikker som elkjøp og komplett har den for 15k så tipper det er en utgående modell

Så, bare fordi en butikk har satt den ned mye betyr ikke at det er noe supertilbud

Lenke til kommentar

 

Førpris på soundgarden er 22k...

Andre butikker som elkjøp og komplett har den for 15k så tipper det er en utgående modell

Så, bare fordi en butikk har satt den ned mye betyr ikke at det er noe supertilbud

 

Hadde ikke noen interesse for forsterkeren egentlig så har ikke sjekket andre butikker, men ja, det er nok langt mellom "tidbudene" her.

Synes de kan spare seg når de bare tar av en hundrelapp eller 2 på en gjenstand til 5 lapper. 20-25% burde være absolutt minimum. Ellers kan de bare la denne dagen fordufte for min del. Dette er bare tull

Lenke til kommentar

jojo, men så lenge jeg sparer noen kroner "i dag" :p

 

Selvsagt. Det viktigste er jo at man selv er fornøyd med kjøpet, og synes man har fått mye for pengene.

 

For å si det sånn, fleste av oss har nok følt seg en smule snurt over å snuble over "bedre tilbud" senere, men med den tilbuds-jungelen som ruller hele året nå for tiden, må man vel bare feie vekk slike følelser har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar

Ingen tilbud å rope hurra for akkurat. Ny iPad Mini med hele 162kr rabatt! Dæven steike Apple slår virkelig på stortromma gitt.

 

Å handle nytt hifi/foto-utstyr er omtrent galskap mtp. hvilke priser en kan få på brukten for komponenter som bare er et par år gamle, etter min mening. På brukten er det Black Friday hver dag, hele året, og typisk selges ting for 30-40% av nypris. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg kjøpte noe nytt fra butikk/online innen hifi og foto. Lenge leve bruk og kast samfunnet ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen her som vet om disken i ZYXEL NSA310 NAS er oppgraderbar? I så fall er det en billig NAS-boks. (Bare husk å kjøpe en skikkelig disk å oppgradere med)

 

Oppdatert: Siden den selges uten disk også er jeg er 99% sikker på at den er oppgraderbar. I følge kompatibilitetslista støtter den i hvert fall 4 TB med dagens firmware. Antagelig mer når større disker kommer på markedet. Bestilt!

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

 

Ja, for du tror ikke det er en utgående modell som skal erstattes ganske snart? Lukter lagertømming lang vei. Sjekk prisen på den i morra, og sjekk prisen til nyttår. Det er mulig den settes opp noe igjen i morra, men jeg skal spise hatten min om dette er en TV de har satt ned kun for å gi et godt tilbud i dag.

Jeg har fulgt med på den TV-en til 19 000 for jeg har veldig lyst på den. Koster 18995 alle andre steder og gjorde det på komplett til og med i går. Den er nok på vei ut etterhvert da som du sier.

Fortsatt "kun" salg og ikke Black Friday Supersalg

Men jeg sier ikke at det ikke kan være ett godt tilbud..

Jeg vil tørre å påstå at definisjonen på black friday salg er når det er salg på black friday.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...