Gå til innhold

Førsteinntrykk: Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Eller bare skru den på med en gang du våkner, så er alt ferdig lastet lenge før du rekker å hente frokost/gå på do/gjespe ferdig osv. Oppstartstid har aldri vært noe problem for meg ihvertfall..

 

eller om det er rett etter skole/jobb kan du skru den på før man tar seg noe å drikke/spise som er vanlig å gjøre(hvertfall drikke), har aldri vært noe problem for meg heller.

Lenke til kommentar

 

Eller bare skru den på med en gang du våkner, så er alt ferdig lastet lenge før du rekker å hente frokost/gå på do/gjespe ferdig osv. Oppstartstid har aldri vært noe problem for meg ihvertfall..

 

eller om det er rett etter skole/jobb kan du skru den på før man tar seg noe å drikke/spise som er vanlig å gjøre(hvertfall drikke), har aldri vært noe problem for meg heller.

Morfar lager seg en kopp kaffe før PC-en hans er ferdig med å slå seg på. Jeg selv klarer ikke å begynne å skrive passordet fort nok før jeg er i gang. Jeg vet veldig godt hva jeg foretrekker.

 

Nei, det er ikke et stort problem, men det er heller ikke totalt uten betydning.

Lenke til kommentar

 

At den bråker i standby er jo helt latterlig, og en ganske vesentlig feil. Tror også denne stemmestyringen er noe man raskt blir lei.

 

AtW

 

du kan slå den helt av, men da tar det lengre tid og starte konsollen igjen, regner med standby er som en hvilemodus for en pc

Haha, du regner med standby er som hvilemodus for en pc? Bare at man ville klaget dersom man hadde en pc som bråket i hvilemodus. Eller er jeg den eneste som foretrekker at ting ikke er pissdårlig laget?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mulig jeg er helt på villspor her nå, men hvem er det som klager over at Xbox One bråker når den er i standby? Selv kan jeg ikke høre et pip fra den selv midt i en FIFA'14 kamp samtidig som jeg har snappet Internet Explorer osv så om noen opplever at konsollen faktisk er hørbar i standby så vil jeg tro det er noe galt med konsollen, alle tester og anmeldelser til nå har vell også konkludert med at den produsere hakket mindre støy og er hakket kjøligere enn PlayStation 4 og den jo ikke fått noen nevneverdig kritikk for at den er spesielt hørbar verken under last eller under standby.

 

Oppstartstider vet jeg heller ikke så mye om, jeg har (som det forøvrig er anbefalt og som Xbox One spør deg om under oppsettet) om du ønsker at den skal gå i hvilemodus kontra å skru seg helt av og da er den jo oppe på null, komma, niks og alle spill osv du eventuelt hadde kjørende resumer nøyaktig sånn som det var før du "skrudde den av" så ser ikke helt hvor all denne kritikken kommer ifra.

 

 

Eneste jeg har å utsette på Xbox One så langt er at programvaren er veldig BETA, du merker ganske klart at ting ikke er ferdigstilt på noen måte og at det er "work in progress" med massevis av potensiale men hvor det kan være endel quirks her og der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Jeg sier jo at min ikke lager noe lyd som jeg legger merke til selv under last, og hvertfall ikke når den er i standby så da ser jeg ikke helt problemet?

 

Leste du hva anmeldelsen skrev? At det er tydelig hørbart, da er det et problem. At du ikke hører det betyr ikke at lyden ikke eksisterer, det kan like gjerne bety at du ikke har ett særlig observant forhold til slikt. Eller i beste fall at bare noen bråler, som like fullt er ett problem. Argumentet om at man ikke hører det når det er bråk i spill er dårlig, fordi spill og film også ofte har stille partier.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget med at Xbox One er en uslepen diamant handler vell litt mer om alle mulighetene Microsoft åpner opp i og rundt konsollen og programvaren? Er greit å få av seg skylappene og PS4 brillene før man kommenterer for som artikkelen greit får frem så er det ganske mange uante muligheter Microsoft legger opp til med programvaren her som PS4 ikke er i nærheten av å forsøke seg på, hvertfall ikke enda.

 

Og hvis du har problemet med å se hvor verdiful Kinect er i dette systemet så er det åpenbart at det ikke er noe for deg, men trenger ikke å spille dum og uvitende for det. Bare fordi man selv ikke ser verdien i noe så betyr det ikke at verdien er ikke-eksisterende for andre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...