Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

 

Min pakke ble nå sendt. Vanlig edition fra elkjøp. Bor i oslo.

Vet du hvor elkjøp og lefdal har lager? Ser de oppgir lang tid på brevpost og pakker. Samt at halve sendingsbekreftelsen står på svensk. Sendes de innad Norge eller fra Sverige?

Med mindre det er gjort store endringer siden jeg jobbet der for noen år siden, har Elkjøp lager i Jönköping i Sverige.

Takk! Da er det vel liten sjanse for at det bare tar én dag. Bor i Trondheim, får håpe spillet kommer på lørdag med brevpost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar at man får Pip-Boyen som er in-game rett på telefonen; altså, stats, inventory, radio, kart og alt sammen kommer rett på tlf. Er jo det som er hele ponget med Pip-Boyen som følger med CE? At man skal kunne sitte med den på armen mens man spiller, så slipper man å åpne in-game Pip-Boy, bruker bare armen istedet :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Hvis de har fått til noenlunde sømløs integrering mot spillet, og at funksjonen faktisk har noe for seg, er det jo smått revolusjonerende.

 

Revolusjonerende?

 

Den plastikkdriten og en helt vanlig generisk applikasjon er ikke engang i nærheten av å være i nærheten i å være smått revolusjonerende.

 

Det finnes mange applikasjoner som styrer fysiske funksjoner. For eksempel det går an å drifte en server via fjernstyring på en smarttelefon som har den riktige applikasjonen. Du kan for eksempel se status, slå av server, restarte server, oppdatere server osv. Ellers har du jo applikasjoner for overvåkingskameraer hvor du kan styre kameraet, oppdatere kameraet, endre på innstillinger, se på nåværende video, se på eldre video osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...