Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de har fått til noenlunde sømløs integrering mot spillet, og at funksjonen faktisk har noe for seg, er det jo smått revolusjonerende.

 

Revolusjonerende?

 

Den plastikkdriten og en helt vanlig generisk applikasjon er ikke engang i nærheten av å være i nærheten i å være smått revolusjonerende.

 

Det finnes mange applikasjoner som styrer fysiske funksjoner. For eksempel det går an å drifte en server via fjernstyring på en smarttelefon som har den riktige applikasjonen. Du kan for eksempel se status, slå av server, restarte server, oppdatere server osv. Ellers har du jo applikasjoner for overvåkingskameraer hvor du kan styre kameraet, oppdatere kameraet, endre på innstillinger, se på nåværende video, se på eldre video osv. 

 

 

Jo, hvis appen er integrert med spillet på en måte som har noe for seg er det noe i hvert fall ikke jeg har sett før. Selvfølgelig har mer avanserte ting blitt gjort, men det trenger ikke å være innviklet for å bringe verden videre.

 

I så fall vurderer jeg et treningsarmbånd.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Skal man sitte med den svære plastikklumpen på armen sin mens man spiller?

 

Hvor dumt ser ikke det ut?

 

Det ser veldig dumt ut, og det vil være upraktisk å sitte med Pip-Boy og i tillegg betjene en spillkontroll for flere timer. 

 

Håndkontroll er nå en ting, jeg skal bruke den når jeg spiller på pc... 

Lenke til kommentar

Jeg antar at man får Pip-Boyen som er in-game rett på telefonen; altså, stats, inventory, radio, kart og alt sammen kommer rett på tlf. Er jo det som er hele ponget med Pip-Boyen som følger med CE? At man skal kunne sitte med den på armen mens man spiller, så slipper man å åpne in-game Pip-Boy, bruker bare armen istedet :)

 

Sånt sett sikkert kjekt å ha kartet på nettbrett via pipboy appen. Kan vel kjapt ta stimpacks, sjekke questloggen etc

Lenke til kommentar

 

Skal man sitte med den svære plastikklumpen på armen sin mens man spiller?

 

Hvor dumt ser ikke det ut?

 

Det ser veldig dumt ut, og det vil være upraktisk å sitte med Pip-Boy og i tillegg betjene en spillkontroll for flere timer. 

 

 

Hadde dere tenkt dere å ha tilskuere der inne i nørdehula? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håndkontroll er nå en ting, jeg skal bruke den når jeg spiller på pc...

Jeg skal også spille det på en PC, og det vil nok bli upraktisk (vekt og kollisjon med bordet) å betjene spillkontrollen (tastatur eller håndkontroll) mens man har den plastikkklumpen på venstre håndledd.

 

Også mulig den vil kollidere med overflaten på bordet dersom tastaturet er langt inne på bordet, og dette vil sikkert føre til at du må ha en stygg vinkel på håndleddet for å rekke ned på tastaturet.

 

Ellers må en kanskje flytte tastaturet frem til bordkanten for å unngå dette, men da mister du muligheten til å hvile hånden på bordet eller på hvileplaten til tastaturet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...