Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når føler dere at spillet virkelig kommer i gang? Har spilt 10-12 timer men har ikke blitt fenget ennå. Kanskje jeg har spilt for mye av de forrige Bethesda-spillene...? Eller så har Witcher bortskjemt meg med kvaliteten på story telling.

 

 

Har nylig drept Kellog i main storyen, og løper rundt med Valentine. Fått piper også.

 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Når føler dere at spillet virkelig kommer i gang? Har spilt 10-12 timer men har ikke blitt fenget ennå. Kanskje jeg har spilt for mye av de forrige Bethesda-spillene...? Eller så har Witcher bortskjemt meg med kvaliteten på story telling.

 

 

Har nylig drept Kellog i main storyen, og løper rundt med Valentine. Fått piper også.

Tja, jeg synes egentlig main questen, med vekt på BoS slutten var rimelig dull. Er nå på min andre gjennomspilling hvor jeg planlegger å følge instituttet sin for se  hvordan den biten utspiller seg, men har en aning om hvordan den kommer til å ende. Historiemessig vil jeg rankere dette som det dårligeste Bethesda spillet til nå, men utforskningen og alt annet veier opp, samt det er en del side quester som er ok, og historier å lese seg opp på, spesielt hva de andre vaultene har prøvd på.

Lenke til kommentar

Tja, jeg synes egentlig main questen, med vekt på BoS slutten var rimelig dull. Er nå på min andre gjennomspilling hvor jeg planlegger å følge instituttet sin for se  hvordan den biten utspiller seg, men har en aning om hvordan den kommer til å ende. Historiemessig vil jeg rankere dette som det dårligeste Bethesda spillet til nå, men utforskningen og alt annet veier opp, samt det er en del side quester som er ok, og historier å lese seg opp på, spesielt hva de andre vaultene har prøvd på.

Seriøst? Jeg syns det er den beste historien de har skrevet noensinne. Den har for det første mange valg som ikke er helt svart og hvitt, mye grå nyanser. Ingen av Faction's man kan bli med i er perfekte, de har alle sine problemer, som i virkeligheten. Dialogen er hundre ganger bedre enn i andre Bethesda spill. Er mye jeg kan sette fingeren på, men vil ikke ødelegge for alle her inne. Uansett det var et stort steg opp fra Fallout 3, stort. Skyrim skal vi ikke nevne for det hadde en grusom hovedhistorie, helt rett frem og ingen spesielt ved seg. På slutten av hovedhistorien følte jeg meg dårlig, den sitter fortsatt ved meg, måtte gjøre noe grusomme ting rett og slett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, det er jo en smaks sak, men det er premissene rundt og mangel på konsekvenser. Har som sagt bare fullført via BoS, men det var slutten der som plagde meg. Verden er ikke svart/hvit, men det er hva grupperingen sier og hva den gjør. BoS er jo et strålende eksempel på dette med anti synth, men her bruker de selv roboter, og når jeg drar med meg en synth ombord på skipet så er dette helt ok uten at det får noen følger for meg eller Nick. Ikke at Ncik reagerer på det heller. Det er disse små tingene som setter gleden ned for min del, men igjenm det er Bethesda, de gjør noe bra, og noe dårlig. 

Lenke til kommentar

Du tenker på slike småting ja, det er en trade-off føler jeg. Ikke hindre deg i og bruke hvem du vil som follower, men jeg er enig det burde ha konsekvenser. Derfor jeg setter mine egne grenser i slike spill. Bethesda liker spiller frihet litt for mye etter min mening, de kunne tatt noen tøffere valg av og til for å få oss mer investert i historien de prøver å fortelle. Men syns dette var en god start. Er selvfølgelig små ting jeg ville ha endret på og ting som burde fikses på i DLC. 

Lenke til kommentar

 

Er ganske tilfredstillende å etablere supply lines og få til et bra opplegg med forsyninger og forsvar. Er herlig å se noen Super Mutanter prøve seg på settlementsen og bli blåst i fillebiter - mens man bare står og ser på.

 

Ja det er litt morro. Det er helt kaos i leirene når det angripes, settlers over alt som skyter og Brahim's som løper som tusseladder i alle retninger. Ser forøvrig Brahim's som løper som gale på random plasser i wasteland, dette er vel karavaner som er under angrep. Jeg ser også at settlers kan lvl'e og de plukker opp våpen på bakken. 

 

Mye folk i sving her :) Bildene er dårlige, det flyr egentlig mye mer skudd og missiler i lufta.

 

Screen_Shot25.png

 

Screen_Shot26.png

 

 

Herlig :)

 

Har plassert alle mine turrets i høyden selv, men har brukt mest machine gun varianten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...