Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Fikk en god del tips av dere når angående sinper build, men har ikke hatt tid før nå å starte opp  :p

la til et build her 

hva tror dere? 

http://www.nukahub.com/tools/special?build=7f.2.5.2.3.3.6.6 

 

lurer på om jeg skal sette på idiot savant på starten for noe ekstra exp, lvling har sett for meg sånn at jeg setter mer på per , int og agi og kanskje et poeng til på str for armour om det er nødvenning. før jeg starter med å sette på peaks som er til en sinper  :) Men har også lyst til å kanskje ta local leder, bygge base er tøft da. men får du mye igjen for det egentlig? 

 

Hvis du syns det er tøft å bygge base så går du for det. Ganske artig der og da, men det er mer for "fun and games" enn noe annet. 

 

Vil også påpeke at du gjentatte ganger skriver "sniper" feil. Det irriterer meg grønn av en eller annen grunn.  :mrgreen:

Endret av Wiciwato
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Fikk en god del tips av dere når angående sinper build, men har ikke hatt tid før nå å starte opp  :p

la til et build her 

hva tror dere? 

http://www.nukahub.com/tools/special?build=7f.2.5.2.3.3.6.6 

 

lurer på om jeg skal sette på idiot savant på starten for noe ekstra exp, lvling har sett for meg sånn at jeg setter mer på per , int og agi og kanskje et poeng til på str for armour om det er nødvenning. før jeg starter med å sette på peaks som er til en sinper  :) Men har også lyst til å kanskje ta local leder, bygge base er tøft da. men får du mye igjen for det egentlig? 

 

Hvis du syns det er tøft å bygge base så går du for det. Ganske artig der og da, men det er mer for "fun and games" enn noe annet. 

 

Vil også påpeke at du gjentatte ganger skriver "sniper" feil. Det irriterer meg grønn av en eller annen grunn.  :mrgreen:

 

Haha Sorry! takk for info. skal passe på det neste gang :) oki da vet man det 

Lenke til kommentar

Fantastisk spill dette. Jeg gikk rett i settlements fella og har stort sett gjort Minute men-oppdrag og dannet nye settlements. Er ganske tilfredstillende å etablere supply lines og få til et bra opplegg med forsyninger og forsvar. Er herlig å se noen Super Mutanter prøve seg på settlementsen og bli blåst i fillebiter - mens man bare står og ser på. Elsker spillmomentet hvor man bruker automatiske turrets - slik som i Half-Life for eksempel.

 

Men nå med 10-15 velfungerende små samfunn lurer jeg på om jeg ikke endelig skal komme meg til Diamond City. Kanskje begynne å legge litt poeng i Armour og Guns. Har bare brukt det jeg finner hittil. Dårlig med beskyttelse og laber firepower har gjort at jeg har brukt mye miner, granater og fremfor alt - stimpacks, hehe.

 

Er rundt level 30 og har spilt ca  50 timer. Har bare ruslet rundt med Dogmeat, slik som jeg gjorde mesteparten av tiden i F3 og FNV - med den herlige musikken bestandig på.

 

Edit: Spiller forresten på Xbox One Elite og har overraskende lave loading tider og veldig få bugs. 

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Hmmm brygger det opp til å bli en real-life fallout verden, eller?

 

 

 

The single most important action we can take is thawing a nuclear energypolicy that keeps our technology frozen in time. If we are serious about replacing fossil fuels, we are going to need nuclear power, so the choice is stark: We can keep on merely talking about a carbon-free world, or we can go ahead and create one.

 

http://www.nytimes.com/2015/11/28/opinion/the-new-atomic-age-we-need.html?_r=0

Lenke til kommentar

 

Er oppdraget Road To Freedom jævlig lett, eller det bare jeg som er stokk dum? Har funnet alle tallene og numrene, men får ikke låst opp låsen forde.

 

PS: ingen må røpe hva jeg skal gjøre!

 

Hvis du forteller hva du gjør, så kan vi sikkert bekrefte, eller avkrefte om du gjør det riktig.

 

 

Slår inn bokstaven antall ganger nummeret. Er det feil?

Lenke til kommentar

Er oppdraget Road To Freedom jævlig lett, eller det bare jeg som er stokk dum? Har funnet alle tallene og numrene, men får ikke låst opp låsen forde.

 

PS: ingen må røpe hva jeg skal gjøre!

Hvis du forteller hva du gjør, så kan vi sikkert bekrefte, eller avkrefte om du gjør det riktig.

Slår inn bokstaven antall ganger nummeret. Er det feil?

Ja, det er feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...