Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har menn sex med alt de kommer over?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ihvertfall bestemt meg, at funker ikke det med han jeg er sammen med nå, så tar jeg meg en lang pause fra alt som heter sex ;) . Det fins sykdommer, og heldigvis så har jeg fortsatt ikke fått en sykdom. Tester meg regelmessig. Og det er viktig å gjøre!.

Å ha sex med kondom går ann, men ikke alltid s tryggt det heller..... for jeg opplevde en gang at kondomen fallt av inni...

 

Ein ting er det at man dør ikkje på dagen av sykdommer (får mesten intrykk av at det er oppfattningen :p ), og sjansen er såpass at det blir som å gå med hjelm og beskyttelse på fortauet fordi ein bil kan krasje. Seie ikkje det er dumt å forsikre seg, men å holde så stor avstand berre basert på sjykdom virker mesten litt fobi-relatert.

Endret av Reconzile
Lenke til kommentar

Har stort sett sex med alle jeg har en viss kjemi med samt at de oppfyller mine krav til utseende, men er ikke slik at jeg hele tiden går rundt å prøver å komme meg i buksa på flest mulig jenter, men hvis sjansen byr seg why not. Nå skal det sies at jeg har hatt sex med en god del rart tidligere som jeg absolutt ikke ville hatt sex med idag. Folk forandrer seg jo, og jeg hadde nok litt lavere terskel i ungdomsårene.

Lenke til kommentar

 

Eg måtte vore jæææææævlig forelsket for å ha sex med en mann :confused:

Hahaha

 

Selv trenger ikke jeg å tenke meg om for mange ganger. Ser ikke problemet. Som en annen skrev; det er bare en aktivitet og ingenting spesielt. hvis jeg skal se på det som spesielt må det være fordi noe så herlig som sex egentlig er jævlig ekkelt!

Nå trakter ikke jeg etter å ligge med mest mulig og ikke har jeg hatt mange forskjellige partnere, men hvis damer hadde falt fra himmelen hadde jeg kjørt på.

 

Et kyss er for meg mye mer forpliktende :p

Lenke til kommentar

Jeg trodde egentlig folk flest hadde "vokst fra" prinsesse-eventyrene rundt sex. Hvorfor skal sex hypes opp til å være så mye mer enn det egentlig er? Så klart har forelskede par sex, men jeg sliter litt med å forstå dette utrolige behovet for at sex skal være noe som kun foregår på en rosa hjerteformet sky til harpeklang... Nudelpus, heartlife... Har dere aldri sex, for sexens skyld..?

Lenke til kommentar

Når jeg var yngre var det mer interessant med sex selv om sexpartneren ikke nødvendigvis var interessant.

 

Er i fast forhold nå med en jente som greier å holde på oppmerksomheten min over tid, og da blir en del jenter som kanskje tidligere ville vært spennende helt uinteressante.

 

Kanskje også fordi den biten av meg som baserer sin selvfølelse på suksess hos det motsatte kjønn er veldig fornøyd med hvem jeg valgte, og dermed ikke trenger den bekreftelsen, ettersom jeg får den hver morgen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hm kåtheten til menn må være mer impulsiv og frekvent enn kvinners, føler jeg. Ikke menns feil at de er biologisk bygd opp på den måten, men deres feil om de er utro.

 

De aller fleste foretrekker vel å finne ei pen og søt jente, men om kåtheten slår inn, blir liksom høl litt høl.. til en grad

Endret av Jahdu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjelder dette både enern og toern?

 

Opptatt av kvalitet han kameraten din skjønner jeg!

. Hahah jeg håper ikke det. Eneren og toeren da må du være full ass tror det er mer snakk om 3 og oppover for de fleste Hvertfall. Man har noen grenser men hvis man har ikkje gjort det på 2 år som han kompisen vår lengre opp i forumet her kan han slå til enere også da er høl høl haha
Lenke til kommentar

Meh... hopper ikke på alt.

Her hjemme blir det dårlig med action da jeg heller har tanken om et mulig forhold.

Har vært lengre tid og reist og da er terskelen litt lavere (for begge parter), da forhold ikke er et alternativ. I tillegg snakket jeg vel gjerne med minst 20-30 nye jenter jeg adlri hadde sett før i uka.

Mot kanskje max. 5-10 nye i mnd. max her hjemme, og det er hvis jeg drar ut på byen.

Lenke til kommentar

. Hahah jeg håper ikke det. Eneren og toeren da må du være full ass tror det er mer snakk om 3 og oppover for de fleste Hvertfall. Man har noen grenser men hvis man har ikkje gjort det på 2 år som han kompisen vår lengre opp i forumet her kan han slå til enere også da er høl høl haha

Oh dear...

 

Ener'n = musa

Toer'n = ræva

 

H2H

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...