Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Stoke


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide å benke RvP og bruke Rooney foran Kagawa. Det funket som juling mot Sociedad. Skjønner ikke hvorfor vi går tilbake til hinsides utdaterte 442 med Rooney og RvP som spisser som har sviktet flerfoldige ganger denne sesongen allerede.

Vet ikke om Moyes er redd for Rooney eller RvP, men det å føle seg forpliktet til å spille dem i hver eneste kamp så lenge de er match fit er ikke akkurat tegnet på en god manager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så.....Første halvtimen. United hjemme. Kagawa spiller. De, etter min mening, stort sett beste spiller.

 

Hva gjør Moyes feil i dag da? United har INGENTING. Hjemme MOT STOKE.

 

Er laget fullstendig mettet? De virker jo fullstendig planløse. Null kreativitet. Og det med spillere som Kagawa, Rooney, Nani og RvP utpå banen.

 

Ingen Young. Riktignok ingen Januzaj heller, men så bør ikke United stå og falle på om en 19 åring starter eller ei.


På tide å benke RvP og bruke Rooney foran Kagawa. Det funket som juling mot Sociedad. Skjønner ikke hvorfor vi går tilbake til hinsides utdaterte 442 med Rooney og RvP som spisser som har sviktet flerfoldige ganger denne sesongen allerede.

Vet ikke om Moyes er redd for Rooney eller RvP, men det å føle seg forpliktet til å spille dem i hver eneste kamp så lenge de er match fit er ikke akkurat tegnet på en god manager.

Mhmmm... Så det er det Moyes gjør denne gang.

 

Etter min mening MÅ det ligge mer bak en Moyes denne sesongen. Helt håpløst. Fra seriemester til middelhavsfarer (tenker på spillet i hovedsak, når eg kaller de middelhavsfarer)

 

Nå er det på tide at spillerne viser hva de faktisk er laget av. For dette er bare trist.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...