Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Stoke


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Gud som jeg gleder meg til alle Moyes-hatere må krype til korset. Skulle tro det var han som var ute på matta og spilte ræva.

Spillerne er langt under pari. Men INGEN kan stikke under stolen at Moyes har gjort noen rare prioriteringer.

 

Akkurat i dag stiller han dog med et bra lag (etter det folk her inne har sagt) og gjorde slettes ikke dårlige bytter. Valencia kunne kanskje kommet inn litt før.

 

Eller???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er naivt å tro at det å ta ut et godt lag fikser alle verdens problemer. Å ta ut riktig lag er steg nummer 1 i riktig retning. Steg nummer 2 er å få laget til å spille god fotball. Der har Moyes et stykke igjen. Laguttaket var greit i dag og byttene var gode, men det blir fortsatt satset 110% på innlegg, og det mot et lag som bare har to meter høye gorillaer i forsvar. De mistet fokus i et par minutter og vi lurte inn to mål etter henholdvis corner og innlegg. Det gjør at det blir lett å skyve under teppet at vi hadde en treffprosent på under 10% på innleggene våre i dag.

 

Etter en ekstremt lys andreomgang mot Sociedad hvor Kagawa og Rooney fikk vise seg frem er jeg skuffet over at vi går tilbake til å legge bånd på to av de mest kreative spissene i ligaen ved å bare pumpe innlegg ved enhver anledning, isteden for å spille som resten av topplagene i Europa. Barcelona, Real Madrid, Dortmund, Bayern, you name it. Alle greier å variere i angrep og spille gjennom midten. Inntil vi tar det steget vil vi nok være langt unna ligaseier eller CL-seier. Vi henger etter eliten, og jo lengre vi insisterer på å tviholde på den nitriste spillestilen vår, jo lengre bak kommer vi til å havne.

 

 

Fornøyd med at vi tar trepoengeren, mindre fornøyd med at vi ser ut som en bøtte med dritt i prosessen. Det skal heller ikke være nødvendig å havne bakpå to ganger mot føkkings Stoke, i hvert fall ikke hjemme. Moyes er på ingen måte ute av stormen enda. Håper ikke noen innbiller seg at vi kan fortsette å spille sånn i serien fordi vi vant i dag.

Lenke til kommentar

Tror jonastra har blitt min nye yndling etter at game forsvant herfra. Endelig noen som har noe annet ved seg enn raseri i affekt.

 

Med all dritten Moyes har fått etter dårlige bytter ved tidligere kamper syns jeg det er å forvente at de samme skal rose han for dagens bytter. Eller?

 

Don't hold your breath. Selv om han nå endelig brukte Kagawa så var det plutselig noen som klagde på at ikke Januzaj fikk spille. Det ser ut til å gå riktig vei, men enkelte vil alltid finne noe å klage på fordi de har gravd seg selv for dypt med Moyes-hatingen.

 

PS: Nei, en slik seier mot Stoke er ikke godkjent, men vi vinner og vi stiller med Kagawa hvorpå Adnan kom innpå seinere. Det går i riktig retning, noe jeg har sagt siden dag 1. Gi mannen tid så ordner det seg.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Vanskelig å se hva du mangler, når du ikke har sett laget ditt spille som du vil med kniven mot strupen, denne gang som manager.

 

Han prøver å finne fotfeste i fotballverdenens største "hopp etter Wirkola", og vi skulle gi han tid, vi skulle være bedre enn andre lags sutrekopper som griner ved første motbakke. Hva skjedde?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det virker som mange her har glemt starten av fjorårs sesongen, hvor vi havnet bakpå hver jævla kamp, og bare an legendarisk RVP reddet oss, hver jævla kamp. Det er faktisk muligheter for at laget tar seg opp, og spiller bra fotball utover sesongen. Slik som vår situasjon er nå, er jeg superhappy for 3 poeng, uansett "prosess". Så kan spillet heller komme med tiden.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Jeg slakta Nani i går. Vel fortjent, han var søppel på banen og så ut til å kun tenke på seg selv. Når han ble byttet ut så gikk han attpåtil av banen mens vi lå under 1-2 hjemme mot Stoke. Det er en skam.

 

Enda enda større skam er dog at han ble buet på av tilskuerne. Håper virkelig ikke dette fortsetter. Fansen i går var helt latterlig, gjennom 75 minutter var det helt stille på stadion. Etter de to sene scoringene var det bra med liv. Flaut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...