Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hvordan starte på nytt med jenta..


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig.. Jeg traff en utrolig flott og vakker jente i fjor som fikk følger jeg ikke ønsket overhodet..

 

Det hele begynte på sukker.no, jeg møtte henne der. Trykte "Nysgjerrig" og fikk Rødt hjerte tilbake (Interessert!).

 

Så skrev vi litt til hverandre og kjemien var utrolig bra. Skulle på date helgen etter jeg hadde vært på en hytte i gautefall. Første daten vår var bowling såvidt jeg husker og dæven så pen hun var.

 

Date'n ble slik at etter vi var ferdig og bowle så spurte jeg om hun ville at vi skulle stikke hjem til henne og sjekke ut leiligheten for hun hadde sånn ca. akkurat flyttet inn.

Vi prata og det var liksom stor interesse fra begge sin side.. Så kjente vi på hverandres hender (dont ask why) men det var ett øyeblikk vi delte og til slutt så på hverandre og jeg kysset henne. Jeg var utrolig glad. Hun kysset utrolig godt tilbake. Vi ble utrolig godt kjent på denne korte tiden og sa ting til hverandre som kun kjærester gjør.. Hun sa til og med "Du er nesten litt for fin"

 

Det var sent rundt 22:30 tror jeg det var og jeg måtte gå hjem, men i døra stod hun og hun sa at hun var utrolig glad nå. Og det gjorde meg glad at hun var glad at vi hadde nådd opp til hverandre på denne måten.

 

Så var det en date til som gikk bra med kino, men vi avtalte at hun skulle komme til en filmkveld i leiligheten min med mine venner for og bli bedre kjent på fredag som kom. Og hun kom ikke.. Jeg ringte og spurte hvor hun var.. Nei det hadde hun glemt.. Hun skulle i boblebadet med noen "venner" og da spurte jeg når treffes vi igjen? Nei det visste hun ikke helt.. Javel ok.. Hade da.

 

Jeg ga litt faen der og da... 2 uker etter jeg hadde ringt på fredagen så skrev jeg "Halla:) hva skjer?" ikke noe svar. Det rare var at hun hadde likt ett bilde av meg på face der jeg var på photoshoot med meg og bilen inni denne perioden.

Til og med kommentert "Lekkert;)"

 

Etter disse 2 ukene tok jeg meg såklart bryet og sende SMS og spurte om hun ville være "moterådgiver" for jeg skulle ha nye jeans og vi kunne ta en kaffe etterpå. Hun svarte plutselig som om alt var ok igjen og det var greit, hun hadde tid.

 

Det var RAR stemning, fordi hun lagde den ved å ikke svare på facebook meldinga mi. Hu hadde sett den på kvelden samme kveld jeg sendte, men tok ikke bryet å svare engang dagene etterpå. Det var egentlig utrolig rar stemning mens jeg prøvde de 3 forskj. buksene i de 3 forskj. butikkene. Men ved kaffen på slutten prata vi og hadde samme flotte kjemi igjen.. Hun liker fart og spenning og det gjør jo jeg å.

 

Så følgte jeg henne til bilen, og tok farvel. Sendte henne SMS om hun ville komme hjem til meg og lage noe god mat på fredagen som kom.. Da hadde hun slettet meg på facebook dagen etter.. Ikke følte jeg at jeg hadde gjort noe feil. Føltes ut som hun lekte med meg etter dette greiene med å glemme filmkvelden. For hun var skikkelig interessert fram til dette! Og jeg var kjempelykkelig for hun var så vakker og hun hadde en personlighet jeg likte UTROLIG godt og interesser som vi begge delte..

 

Nå lurer jeg.. Hva burde jeg gjøre for å ta opp kontakten igjen? Hva er lurt å gjøre? Jeg tenkte å sende en mld på facebook, og forklare alt sammen og spørre hva jeg gjorde feil? Hvorfor gjorde hun som hun gjorde? og at jeg ikke er sur på henne, men gjerne vil ha en ny start for å slå av en prat og ta opp det gode vi hadde.. Uten å playe games. Bare sånn at jeg enten får muligheten til å date og ha det fint som vi en gang hadde eller bare for å få saken ut av verden..

 

For dette er nå 1. år siden ved 25. nov, og jeg har tenkt utrolig mye på henne siden da faktisk tross all den tiden vi "kjente" hverandre. Og hver gang jeg tenker hvilken jente jeg kunne tenkt meg å være sammen med, så er det bare hun som dukker opp i tankene mine.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun er verdt det eller ei er vel høyst subjektivt, men synes at Krokanrull oppsummerte det veldig greit. :)

 

Hva er det som kan gjøre at hun er verdt det?

 

Vi vet ikke om hun har verdens deiligste kropp, eller om hun er stinn av penger og veldig gavmild, men ut ifra det TS har sagt er hun ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Jammen syns ingen av dere at det er verdt at jeg gjør noe når jeg virkelig liker jenta? Hun er en jeg VIRKELIG kunne tenkt å gitt ett forsøk til.. Hun er stuck i tankene mine når jeg tenker på jenter

 

Ikke når hun gjør det hun gjør. Hun viser jo et klart svar på at du kun var tidsfordriv mens hun fant noen hun kanskje kunne like. So...move on.

Lenke til kommentar

 

Jeg svarte jo på innlegget ditt :p

 

Rent subjektivt, hvilke mulige "egenskaper" kan hun ha som forsvarer denne oppførselen, som gjør at hun er verdt det?

 

Joda, men forstår jeg deg rett så mener du at det f.eks TS vil klarifisere som positive egenskaper, er det samme som du ville? Altså det jeg vil frem til hvis det er utydelig (og isåfall beklager), er at det du, jeg, TS, og alle andre ser på som positivt og/eller negativt er individuelt, det jeg synes er en fin kropp synes kanskje ikke du?

 

Så kanskje TS så noen egenskaper som rotfesta seg litt i huet og det er de(n) jakten fortsetter på tenker jeg. :)

Lenke til kommentar

 

Joda, men forstår jeg deg rett så mener du at det f.eks TS vil klarifisere som positive egenskaper, er det samme som du ville? Altså det jeg vil frem til hvis det er utydelig (og isåfall beklager), er at det du, jeg, TS, og alle andre ser på som positivt og/eller negativt er individuelt, det jeg synes er en fin kropp synes kanskje ikke du?

 

Så kanskje TS så noen egenskaper som rotfesta seg litt i huet og det er de(n) jakten fortsetter på tenker jeg. :)

 

I min verden er hun trolig ikke verdt det uansett, men andre kan, altså subjektivt, mene at det er ting ved henne som gjør at det er verdt å prøve på nytt.

 

Jeg lurte bare på hva dette kunne være, siden jeg selv har fått et veldig negativt inntrykk av henne basert på hva TS skriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...