Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hvordan starte på nytt med jenta..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jammen syns ingen av dere at det er verdt at jeg gjør noe når jeg virkelig liker jenta? Hun er en jeg VIRKELIG kunne tenkt å gitt ett forsøk til.. Hun er stuck i tankene mine når jeg tenker på jenter

 

Spør ho rett fram om det kan bli noko. Får du ikkje eit oppriktig svar så kan du ta det som eit nei. Oppførselen hennes mot slutten av historien vitnar ikkje akkurat om ei som er interessert i deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det føles ikke som hun er interessert. I tillegg til å ikke virke interessert synes jeg hun behandlet deg dårlig. Virker som du er/var interessert, men hun var nok ikke... Det beste er nok å prøve å finne en annen.

 

Du kan jo prøve å prate med henne, men hun har hatt god tid til å prate med deg, savne deg og ta kontakt. Jeg klarer dessverre ikke å se for meg et godt resultat på dette, beklager. Om du ønsker å prate med henne, så krysser jeg fingrene og håper at magefølelsen min er feil.

Lenke til kommentar

 

I min verden er hun trolig ikke verdt det uansett, men andre kan, altså subjektivt, mene at det er ting ved henne som gjør at det er verdt å prøve på nytt.

 

Jeg lurte bare på hva dette kunne være, siden jeg selv har fått et veldig negativt inntrykk av henne basert på hva TS skriver.

Hva er gærnt når hun er den eneste jenta jeg tenker på når tankene blir "Hvis jeg skulle vært sammen med noen"..

 

Ja hun sletta meg fra face.. Noen skrev på toppen at kanskje jeg var FOR pågående.. Kanskje hun ville at jeg skulle kjempe litt for henne. Jeg tenkte hele tiden siden vi ble kjent.. Nå tar vi det slow, for hun her er bare helt fantastisk. Jeg vil ikke rushe noen ting som helst, for at ting kan bli feil.

 

Hun kom jo på den siste date'n, dagen før hun deleta meg.. Hadde hun ikke vært keen ville hun vel ikke giddi engang. I mine øyne er hun en som jeg virkelig ville vært sammen med. Attraktiv og flott personlighet.

 

Mine tidl. forhold gikk rett vest fordi jeg hørte på det de sa at kjemien og kjærligheten har mer og si enn utseende.

Endelig var det ei som hadde både personligheten OG utseende, og best av alt hun liker MEG!

Lenke til kommentar

Hva som er gæent er at hun sansynligvis ikke vil ha deg.

Kjempe for henne...da lever hun i forrige århundre. Det er ikke slik lenger at man må kjempe som F for å få ei dame. Kjempe litt...ja, men ikke ei som ikke møter opp, sletter deg på FB osv. Syns ikke hun er så fantasisk, jeg...ikke med den oppførselen. Jeg hadde kastet henne på båten for lenge siden.

 

Kanskje hun kom på den siste date'n for å føye deg, slik at hun kanskje ikke følte skyld (siden hun ikke kom på den første). Da gjorde hun opp, før hun sletta deg. Når noen sletter deg på FB, ta hintet for guds skyld. ;)

Nei...jeg tror neppe hun liker deg. Hva hun SIER er en sak, men det blir spist opp av hva hun gjør.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Istedenfor å si "Drit i henne" og lignende utsagn vil jeg komme med en klapp på skuldra. Skjønner du ikke har det så lett med det her. Gi det litt tid så tror jeg ting kommer til å gå bra, også uten henne. :)

NB. Les gjerne mitt innlegg på side 1 som jeg føler oppsummerer det hele ganske greit ut fra det du har fortalt her. Stå på! :) Dette ordner seg.

Lenke til kommentar

Det ble vel konstatert for et år siden.

Det ble det absolutt ikke :) kanskje hun ville se hva jeg gjorde videre i håpet om at hun fikk bekreftelse på at jeg virkelig liker henne (for jeg ga ikke akkurat mye lyd fra meg, fordi som sagt tok det slow)

 

Men det er uansett ikke viktig nå lenger. Det føles egentlig utrolig deilig å være helt ferdig med henne. Nå kan jeg se fremover :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...