Gå til innhold

Følg Apple-lanseringen her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var da veldig bra det? Hva forventet egentlig folk? Gratis iPads?

 

Enhver Apple-event blir jo hausset opp noe så inn i granskauen. Og alt de kommer med er altså et oppdatert OS, noe oppdatert software, oppgradert hardware på Macbook Pro, en iPad Mini med oppgradert hardware og retinaskjerm, og en lettere iPad med oppgradert hardware. Med andre ord; intet wow-nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke så veldig mye peil på nettbrett, men jeg vil tro at den blir mindre robust da? Robusthet og byggekvalitet er noe som er viktig for meg da dette er en iPad som skal tas med seg og da må man regne med slag osv. Det som virkelig trengs er vell glass som ikke knuser :p Aldri hatt ett større problem vil jeg tro når det gjelder mobiler, nettbrett osv.

 

Antakelig blir den i praksis like solid med plast, og lettere.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Enhver Apple-event blir jo hausset opp noe så inn i granskauen. Og alt de kommer med er altså et oppdatert OS, noe oppdatert software, oppgradert hardware på Macbook Pro, en iPad Mini med oppgradert hardware og retinaskjerm, og en lettere iPad med oppgradert hardware. Med andre ord; intet wow-nytt.

 

At dem i motsetning til Microsoft nå gir bort sitt OS gratis til alle er litt wow synes jeg.

Lenke til kommentar

Hvilken oppløsning får Ipad mini v2.0? "Retina" sier meg null og niks.

 

Hva er ellers nytt mellom Ipad mini v1.0 og v2.0?

 

Hva er nytt mellom Ipad v4.0 og v5.0?

2048-by-1536 på iPad Mini. Altså lik oppløsningen som iPad retina

 

Ellers er forskjellene generelle forbedringer, mer kraft, bedre kamera etc etc

Lenke til kommentar

Problemet med plast er ikke om den blir solid eller ikke, men det er følelsen av produktet. Dette er noe flere tester peker på i iPhone 5S vs 5C, at 5S-en bare har en helt annen kvalitetsfølelse over seg.

 

Ja, endel er jo mer opptatt av "opplevd kvalitet" enn faktisk kvalitet, jeg føler ihvertfall den ubehagelige temperaturen og den økte vekten ganske lett også....

 

AtW

De har ikke hatt noen å herme etter enda. Fastlandsasiaterene er ikke akkurat kjent for deres nyskapende innovasjon.

 

Det er andre enn "fastlandsasiatere" som har gitt ut smartklokker....

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...