Gå til innhold

Følg Apple-lanseringen her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPad Air ja. Får håpe det er med Retina skjerm og har samme oppløsning som iPad 4.gen :)

 

Det har den.Dette er ikke en ny mini-versjon, var griselekker denne her da. Plenty med forbedringer som rettferdigjør oppgradering, kanskje selv om man sitter på en 4.gen :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg minnes en tid da Apple hadde "one more thing" til slutt. Nåvel, de selger jo som hakkamøkk uansett, så hvorfor skulle de gidde.

Er ikke hater, har iPad selv og hadde iPhone frem til for noen dager siden, men overgangen til Android var mer positiv enn jeg hadde trodd! Fikk øynene opp for hvor begrenset og kjedelig iOS er. Dessuten er iOS7 en downgrade mtp design spør du meg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var da lite nytt og revolusjonerendes vi ikke visste om her da. Håpet i det minste på en klokke, eller en ny synkroniseringsmåte mellom enhetene på...

I motsetning til Samsung, slipper ikke Apple hastverk produkter i Nille kvalitet, bare for å gjøre det. Apple klokken ser vi nok tidligst om 1 års tid.Når den er testet og klar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nye ipaden virker fornuftig, ipad har vært for tung i mine øyne. Enda bedre om den hadde vært i plast kanskje?

 

AtW

Har ikke så veldig mye peil på nettbrett, men jeg vil tro at den blir mindre robust da? Robusthet og byggekvalitet er noe som er viktig for meg da dette er en iPad som skal tas med seg og da må man regne med slag osv. Det som virkelig trengs er vell glass som ikke knuser :p Aldri hatt ett større problem vil jeg tro når det gjelder mobiler, nettbrett osv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...