Gå til innhold

Følg Apple-lanseringen her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den gamle 13-tommeren blir nok utfaset. Jeg ser for meg at den eneste grunnen til at den er der enda er pga div avtaler med bedrifter/utdanningsinstitusjoner. Jeg ville mye heller gått for en air. Fantastisk batteritid og så er det en snappy liten kar også.

Mkai, så du mener Air er et bedre kjøp til mitt forbruk? Eneste "tunge" jeg driver med er litt FootballManager, men utenom det er det for det meste musikk og internett :-)

 

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACAIRMD760HA/macbook-air-13-3-md760?scid=EXT_PRICEENGINE_PRISJAKT

Denne i såfall? :)

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

 

Mavericks er fremdeles OSX. Dvs ikke et nytt operativsystem, men fremdeles det samme gamle bare litt oppdatert med noen ekstra funksjoner og annet småtjafs. Med andre ord ikke helt ulikt en service pack.

Windows er fremdeles også Windows, og Linux er fremdels Linux.

 

At du kaller Maverics en "Service Pack" viser vel egentlig at ikke vet hva du snakker om eller at du bare er ute etter å trolle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Win 8.1 er vel heller ikke bare en "Service Pack" ..

Nei, Windows 8.1 er ikke en Service Pack, det er så vidt jeg vet endel nye features i Windows 8.1. Definisjonen på en Service Pack i Windows Vista og Windows 7 var vel "kun en samling av sikkerhetsoppdateringer, samt andre oppdateringer" som du allerede fant i Windows Update.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Mavericks er fremdeles OSX. Dvs ikke et nytt operativsystem, men fremdeles det samme gamle bare litt oppdatert med noen ekstra funksjoner og annet småtjafs. Med andre ord ikke helt ulikt en service pack.

Da har med andre ord Apple lansert Service Packs i over 12 år. Rar definisjon på service packs, men jeg tenker nå at du heller bare er ute etter å provosere.

Lenke til kommentar

Ifølge Apple sine hjemmesider får iPad Mini A7-prosessor. Det er vel samme prosessor som er i iPad 5 og iPhone 5s?

Ja, det er akkurat det det betyr.

 

Men ut fra apples slide om grafikkytelsen til iPad air ser det ut til at den har vesentlig høyere klokkefrekvens (opp mot dobbelt så høy) på GPUen enn den som sitter i 5s, mens de ikke gav noen indikasjon på ytelsen til iPad mini.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Jepp

 

Jeg mener fremdeles OS X er selve operativsystemet. Mavericks er en ny versjon av dette OS'et. Selv Apple kaller Mavericks for en versjon av OS X. Eller hva mener du gjør Mavericks til et helt nytt OS i forhold til Mountain Lion? Mener du samtidig at en oppdatering av en app på din mobil er det samme som nedlasting av en helt ny app?

 

Vi kan jo se hva Apple selv sier:

"OS X is the operating system that powers every Mac." (http://www.apple.com/osx/what-is/)

Om Mavericks:

"Because the newest version of OS X ..." (http://www.apple.com/osx/)

 

Men nå er vi for så vidt milevis offtopic i denne tråden...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...