Gå til innhold

Følg Apple-lanseringen her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I motsetning til Samsung, slipper ikke Apple hastverk produkter i Nille kvalitet, bare for å gjøre det. Apple klokken ser vi nok tidligst om 1 års tid.Når den er testet og klar.

Lurer da virkelig på hvordan en slik klokke blir! På 80 tallet så lagde de vell en klokke med kalkulator. Tror ikke at det var apple, men husker fortsatt det :p Blir spennende å nå se hvordan Apple kan gi ut noe som jeg vil huske 2013 eller 2014 for :p Jeg tror ikke at en klokke kommer i denne omgang. Neste omgang derimot. Derimot syntes jeg at Samsung har meget god kvalitet, til tross for at de gir ut for å gi ut som noen kaller det :p

Lenke til kommentar

Lurer da virkelig på hvordan en slik klokke blir! På 80 tallet så lagde de vell en klokke med kalkulator. Tror ikke at det var apple, men husker fortsatt det :p Blir spennende å nå se hvordan Apple kan gi ut noe som jeg vil huske 2013 eller 2014 for :p Jeg tror ikke at en klokke kommer i denne omgang. Neste omgang derimot. Derimot syntes jeg at Samsung har meget god kvalitet, til tross for at de gir ut for å gi ut som noen kaller det :p

"Alle" hadde digitalklokker på 80-tallet, mange med kalkulator. Hadde selv en Casio som dro flere chicks enn Donkey Kong, riktignok gikk jeg på barneskolen da så det kan hende at jeg overvurderer hvor kul jeg var med den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

MacBook Pro 15 med retina skjerm kostet før omtrent 20 000. Det var MacBook Pro UTEN retinaskjerm som kostet 15000.

du tar feil, standard retina kostet det samme, det var den dyreste som kostet 20 lapper.

 

den retinaen før på 15000 hadde også gt650m, nå får man bare intel sin løsningen på den "billigste" 15 tommeren retinaen. litt katastrofe

Lenke til kommentar

 

 

Da er nettbutikken til Apple oppe. Stusser litt over prisen på MacBook Pro 15, skulle ikke den få priskutt? Koster jo fortsatt 16990kr.

Stusser bra på det selv. De satt den ned 200$(?? etter hva jeg husker), MEN NEIDA, den reduksjonen får ikke vi én jævla krone av engang? :realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad: I MAD

Du blander. De satte ned prisen på 13-tommeren, ikke 15-tommeren. 15-tommeren har samme pris som før, men med bedre innmat og gratis iWork :)

Lenke til kommentar

Så dyr ipad air ble med 3g:(

 

Syntes jeg også :(

"Alle" hadde digitalklokker på 80-tallet, mange med kalkulator. Hadde selv en Casio som dro flere chicks enn Donkey Kong, riktignok gikk jeg på barneskolen da så det kan hende at jeg overvurderer hvor kul jeg var med den.

Husker at det var no kult som alle hadde :p Var ihvert fall mitt inntrykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...