Gå til innhold

Her er Windows 8.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har oppdatert tre maskiner her nå, og det har vært minimalt med problemer, bortsett fra at den bærbare hang seg litt, og litt nettverks problemer på Universitetet der jeg tildels har tilhold på.

 

Alt i alt synes jeg det har gått glatt for seg. Jeg kjørte preview her av 8.1, og ting har vært lite problematisk. Hvis man misliker den "nye startknappen" så finnes det 3. parts alternativer. Bare ta dem i bruk. Det er under panseret de største endringene sitter, så hvilke skjermer og styling man har så lar det seg jo gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg da. har prøver 2 ganger å få inn 8.1 men mislykkes. Har lastet ned fra STORE og det har gått slik at det har skjekket kompitablitet og med mere, har som sakt begynt å innstallere og jeg måtte legge in epost og passord etter restart so så ut som en ren install. fikk de vanlige spørsmålene som en får når en skal gjennopprette en window 8 maskin med recovery partison. Har en Samsung 13" med en 128 ssd disk og en core i7 pro, rask og god bærbar data. Måtte bruke recovery etter første forsøk og det måtte jeg også etter 2 forsøk og innstallereingen kommer så langt som nesten helt ferdig så blir skjermen svart og musepekeren blinker og forsvinner. Forstår ikke dette. Har noen en peiling på dette.??

Lenke til kommentar

Hmm, funket ganske greit å oppdaterer. Var litt slit med at USB 3.0 ikke ville fungerer.

Måtte ta "uninstall" i device manager, og så "Scan for hardware changes" så funket det.

Og så har jeg problem med min Sentinel Advance 2, den vil rett og slett ikke fungere. Den fungerte rett etter oppdatering, men ikke etter omstart...

 

Godt at jeg enda har min gode gamle MX500 :)

 

Var vel litt raskt ute der, USB 3.0 funker fortsatt ikke..

har prøvd med siste intel chipset fra asus sine sider, installerer

ingen ting nytt.

 

Dette er feilmeldingen i Device Manager:

 

Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged

Avinstaller asus AI suite om du har denne. eventuelt oppdater den. Funket for meg på mitt P8Z77-V

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...