Gå til innhold

Her er Windows 8.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Korrekt, har du installert enterprise eller fra ISO-fil (msdn) så er det ikke mulig å oppgradere til 8.1

 

 

Hva betyr dette egentlig? Kjøpte flere nøkler når windows 8 pro (oppgradering) kostet 249kr. Lastet ned iso fil fra Microsoft, får jeg ikke oppgradert den til 8.1? Er det det du sier her? Windows er ikke min sterkeste side... :)

Lenke til kommentar

 

Hva betyr dette egentlig? Kjøpte flere nøkler når windows 8 pro (oppgradering) kostet 249kr. Lastet ned iso fil fra Microsoft, får jeg ikke oppgradert den til 8.1? Er det det du sier her? Windows er ikke min sterkeste side... :)

Så vidt jeg har lest, har du rett til oppgradering til 8.1 ja :) Sjekk Windows Store.

Lenke til kommentar

Vil ikke si det gikk så greit derfra sist... Ser nå den drit'n i Store ja :) Neida, sikkert knallbra den men vil ha en funksjonær og oppegående maskin i alle fall. Ikke to svart-skjermer, holder med en av gangen ;) Tja, prøver når jeg hiver inn i skremkortet om ett par ukers tid.

 

Selv har jeg ingen anelse om den maskinen jeg forsøkte å installere på fyller kravene.

Fant ikke ut av det greien cpu'en måtte støtte, men det blir da tilbake til 8'ern igjen på den uansett.

 

Her er forøvrig maskinen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616112#extra

Endret av otl
Lenke til kommentar

Grr, fortsatt problemer med USB 3.0. Detter stadig vekk ut, og på mitt HK så vil ikke Sentinel Advance II fungere andre plasser en i en USB 3.0 port... Så må ha MX500 tilkoblet i tillegg slik at jeg får fiksa det igjen via Device Manager...

Litt irriterende at også min My Passport for USB 3.0 også stadig vekk detter ut da..

Lenke til kommentar

Grr, fortsatt problemer med USB 3.0. Detter stadig vekk ut, og på mitt HK så vil ikke Sentinel Advance II fungere andre plasser en i en USB 3.0 port... Så må ha MX500 tilkoblet i tillegg slik at jeg får fiksa det igjen via Device Manager...

Litt irriterende at også min My Passport for USB 3.0 også stadig vekk detter ut da..

Ført i feil tråd? :p

Lenke til kommentar

Grr, fortsatt problemer med USB 3.0. Detter stadig vekk ut, og på mitt HK så vil ikke Sentinel Advance II fungere andre plasser en i en USB 3.0 port... Så må ha MX500 tilkoblet i tillegg slik at jeg får fiksa det igjen via Device Manager...

Litt irriterende at også min My Passport for USB 3.0 også stadig vekk detter ut da..

 

Rart, jeg har ikke opplevd noen problemer med USB 3.0 etter å ha oppdatert til Win8.1.. Har My Passport for USB 3.0 selv. Bruker en laptop.

Lenke til kommentar

Jeg får bare feilmelding 0x80070057 mot slutten av installeringen, noen flere som få det. Ser på nettet at flere opplever det. Hvordan kan man løse dette da. Noen som har peiling på det. :(

Leste nå litt om det nå. Virker som at de deaktiverte virus program og brannmur, så gikk det gjennom.

 

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows8_1-windows_install/when-i-try-to-do-the-windows-81-update-i-get-error/4c83a27c-1ef3-499f-a5a4-42d706a495db?page=2

 

Pluss at de koblet fra div. som var koblet til usb

Endret av otl
Lenke til kommentar

Da har jeg lagt inn Windows 8.1 og alt ser ut til å fungere veldig fint. Kun sett meg rundt i 5 minutter nå og noe jeg absolutt ikke liker ar at mappene med bilder, dokumenter, musikk osv er slått sammen med enheter og stasjoner da jeg synes det var mye mer oversiktlig med den forrige løsningen når dette lå vær for seg, menmen. Kjekt å endelig ha startknappen tilbake uten 3. parts programvare ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...