Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014


Latias

Anbefalte innlegg

 

Jeg styrer økonomien min etter Onkel Skrue prinsipper og spiller aldri penger.

Tror du ikke Onkel Skrue hadde spilt penger på et veddemål uten risiko, med en høy avkastning? :p

 

 

Kunne egentlig spilt penger i noen av kampene, som for eksempel idag fordi jeg var skråsikker på Atleti kom til å vinne. Men i ordene av SAF: "Football, bloody hell". Mye rart kan skje fotball, selv om det ville krevd et mirakel for Chelsea i denne kampen.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt rett hele veien og sier det her og nå: Real Madrid vinner. Stoler dere ikke på meg er det deres egen feil. Kanskje jeg skal spille et par hundringser denne gangen... hmmm...

Et par hundringser på RM kommer aldri til å gi deg mer enn 100kr mer. Man trenger ikke akkurat å være synsk for å tippe på favoritten.

 

Hva skjedde med Onkel Skrue-prinsippene? Ingen inntekt?

Lenke til kommentar

En dag må det "seier for fotball" ta slutt. En seier for fotballen vil være at det er rettferdig dømming og ikke noe juks fra spillerne. Slik som folk snakker om "seier for fotballen" er det laget med minst utgifter som fortjener å vinne....

Synes du det er rettferdig at lag som har en bunnløs pengesekk fortjener å slå et lag som ikke har i nærheten av samme økonomiske kjøpskraft?

Lenke til kommentar

Jeg har sagt helt siden starten av sesongen at det kom til å bli Madrid derby i finalen. Dere kunne tjent en del penger om dere hadde hørt på meg. Atletico og RM er for tiden verdens beste lag. Kan gi dere en sjanse til å høre på meg: Real Madrid vinner finalen.

Du begynner å minne skummelt mye om en viss City fan her fra forumet fra forrige sesong.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Har hatt rett hele veien og sier det her og nå: Real Madrid vinner. Stoler dere ikke på meg er det deres egen feil. Kanskje jeg skal spille et par hundringser denne gangen... hmmm...

Et par hundringser på RM kommer aldri til å gi deg mer enn 100kr mer. Man trenger ikke akkurat å være synsk for å tippe på favoritten.

 

Hva skjedde med Onkel Skrue-prinsippene? Ingen inntekt?

 

 

En tiøring er nok ;)

Lenke til kommentar

Angående den regelen om antall gule kort:

Forstår ikke hvorfor folk plutselig skal klage. Den har vært der i flere år allerede og Alonso er ikke den første som må sone, men likevel så har ingen klaget før. Hvorfor? Fordi Alonso kanskje er et av de aller viktigste på laget? Synd. Han burde ha vært mer forsiktig. Spørsmålet er ikke om den burde fjernes. Det er alle de beste som skal spille en finale, men det betyr ikke at man kan gjøre hva man vil i forkant. Spørsmålet er om den kanskje burde økes til 3 eller 4 kort og det kan jeg være enig i. Uansett, den er lik for alle så for Ancelotti og RM:

Suck it up and deal with it.

 

De burde fortsatt klare seg bra uten ham.

 

Karantenen er på 3 gule, Deila klarte av en eller annen grunn si 2 i CL-studio... 3, 5, 7, 9, 11 osv osv.

 

Ellers litt uenig at ingen har klaget før, var veldig mye oppstyr rundt 2012-finalen da 7 spillere på de to lagene måtte stå over. 3 gule kort på 12 kamper er alt for lite, spesielt fordi du kan få 2 gule kort i gruppespillet, for så å være i fare helt til semi nr 2 og må stå over. Slik burde det ikke være. Mitt forslag ville vært å hatt et system som gjorde at hvis man gikk 2 eller 3 kamper uten kort ville 1 kort blitt stryket. Å stryket alle før semier ville vært galskap siden alle ville utnyttet det med drøying og annet stygt spill.

 

Alonso er et stort tap for Madrid, kanskje det største. Er en grunn til at laget ble helt anderledes etter han kom tilbake fra skade. Alonso-karantenen skal ikke være noen unnskyldning hvis Madrid ikke vinner, men det vil bli en helt annen kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...