Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Madrid skal få det hardt mot Chelsea de også når bussen er parkert. Vil ikke få en eneste overgang mot Chelsea, og da snakker vi en helt annen fotballkamp.

 

Da må først Chelsea komme til finalen og det kan jeg garantere deg her og nå at de ikke gjør.

 

 

Jeg håper faktisk at de kommer videre, eller vent litt. Jeg vet ikke helt.

 

Chelsea BØR ikke vinne, men de bør komme videre til finalen for England.

Lenke til kommentar

 

Madrid skal få det hardt mot Chelsea de også når bussen er parkert. Vil ikke få en eneste overgang mot Chelsea, og da snakker vi en helt annen fotballkamp.

 

Da må først Chelsea komme til finalen og det kan jeg garantere deg her og nå at de ikke gjør.

 

Nå ble jeg plutselig skråsikker på at Chelsea tar seg videre i morgen. Har ikke sett deg ha rett mange ganger, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Carlo Ancelotti: "Subbing Xabi Alonso on 3-0? Game was not over, and I have experience of games not over on 3-0..."

 

Kan skjønne at Ancelotti ikke bytter ut Alonso eller Ramos før pause, rett og slett for mentaliteten i laget og for å ikke skape uro. Men hvis han ikke bytta han ut fordi det "bare" sto 3-0 gjorde han en stor feil. Det var ikke 3-0, det var 4 og 1/2 - 0. Bayern måtte ha 5 mål, ikke 3.

 

Det at han ikke bytte ut Ramos før det var spilt 75ish var så nærme en skandale det kan komme. Utrolig merkelig, spesielt siden det er Varane som hadde kommet inn. Hvis Ramos hadde fått gult hadde fokuset vært på det i spanske medier og ikke at han regisserte muligens tidenes Real Madrid-seier i moderne tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...