Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014


Latias

Anbefalte innlegg

Angående den regelen om antall gule kort:

Forstår ikke hvorfor folk plutselig skal klage. Den har vært der i flere år allerede og Alonso er ikke den første som må sone, men likevel så har ingen klaget før. Hvorfor? Fordi Alonso kanskje er et av de aller viktigste på laget? Synd. Han burde ha vært mer forsiktig. Spørsmålet er ikke om den burde fjernes. Det er alle de beste som skal spille en finale, men det betyr ikke at man kan gjøre hva man vil i forkant. Spørsmålet er om den kanskje burde økes til 3 eller 4 kort og det kan jeg være enig i. Uansett, den er lik for alle så for Ancelotti og RM:

Suck it up and deal with it.

 

De burde fortsatt klare seg bra uten ham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Madrid skal få det hardt mot Chelsea de også når bussen er parkert. Vil ikke få en eneste overgang mot Chelsea, og da snakker vi en helt annen fotballkamp.

 

Da må først Chelsea komme til finalen og det kan jeg garantere deg her og nå at de ikke gjør.

 

Nå ble jeg plutselig skråsikker på at Chelsea tar seg videre i morgen. Har ikke sett deg ha rett mange ganger, for å si det sånn.

 

 

Vel, jeg har tippet hver enkelt av utslagrundene riktig utenom PSG - Chelsea oppgjøret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...